Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Vandaag is seizoen 4 begonnen.
Met als prijzen naast de muntjes die je een aantal dagen krijg.
Afbeelding
Naast wat je ziet krijg je nog meer kleding.
Afbeelding
En de hoofdprijs
Afbeelding
Hier zitten ook diverse kapsels en kleding bij.

Dag 1
Afbeelding
Dag 2
Afbeelding
Dag 3
Afbeelding
Dag 4
Afbeelding
Dag 5
Afbeelding
Dag 6
Afbeelding
Dag7
Afbeelding
Laatst gewijzigd door molletje83 op 07 aug 2019, 11:21, 6 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

ik heb net dag 2 voltooid en mijn rivaal verslagen
ben erg blij met de prijzen. ik vind het leuk dat ze nu prijzen voor tieners doen. in plaats van prijzen voor volwassen sims
en eindelijk lang haar voor de meiden. ik ga m,n best doen :)
chantalle » 02 aug 2019, 22:09 schreef:ik heb net dag 2 voltooid en mijn rivaal verslagen
ben erg blij met de prijzen. ik vind het leuk dat ze nu prijzen voor tieners doen. in plaats van prijzen voor volwassen sims
en eindelijk lang haar voor de meiden. ik ga m,n best doen :)
Zeker leuk een keer prijzen voor tieners.
Elizaa2016 » 06 aug 2019, 10:05 schreef:Pff, Ik word helemaal arm van die opdrachten in het park! :(
Ik vond dag 5 ook wel heel duur had ook niet genoeg geld. En was al van plan lp's te gebruiken moest alleen nog even extra koken want ik rede het niet in 2 sp draaien.

Het was de laatste taak die ik nog moet en wat schept mijn verbazing.
Afbeelding
Afbeelding
Dus maar voor het laatste gekozen 2 pluspunten ik had langer de tijd om ze bij elkaar te sparen en het kostte minder.
Afbeelding
Niet alleen voor tieners zowel een jonge sim als een ouder sim kunnen er op.

De tiener is samen met opa aan het kletsen
Afbeelding

Ik vind hem trouwens niet echt hangen.
Afbeelding
OK hier kan een jonge sim op.
chantalle » 06 aug 2019, 21:58 schreef:ja ik vind het ook duur, mijn sims moeten ook continu koken om lp in sp om te zetten. morgen de laatste dag :D
iedereen veel succes..
Wordt weer krap zat de tijden bij elkaar opgeteld is 21 uur en als je 2 keer moet zoeken kom je op 24 uur.