Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
molletje83 » 20 jun 2019, 15:47 schreef:
Elizaa2016 » 20 jun 2019, 12:40 schreef:Ik heb geen update gehad vanmorgen.

Denk dat ze wel meldingen krijgen van spelers er over.

Hier kan je contact opnemen met Firemonkeys, wel wat omslachtig vind ik.

https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-us" onclick="window.open(this.href);return false;
Oké was zo'n kleine bijwerkingen. Die je dan in beeld zie voordat je kan spelen.

Ik zitten kijken op de site maar het is inderdaad omslachtig ik laat het wel zo alleen zonde van me Sp's die ik vanmorgen heb gebruikt.
Wel balen zeg! Je wilt uiteindelijk toch de hoofdprijs binnen slepen.
Hopen dat er t.z.t. nog iets aan gedaan wordt.

Advertentie

ik begin morgenochtend aan dag 6 dus nog 1 wegwerkzaamheden muntje en zondag op naar de hoofdprijs

tot nu toe heb ik nog geen last gehad van de bug
ik hoop dat seizoen 3 geen bugs gaat krijgen
chantalle » 21 jun 2019, 20:17 schreef:ik begin morgenochtend aan dag 6 dus nog 1 wegwerkzaamheden muntje en zondag op naar de hoofdprijs

tot nu toe heb ik nog geen last gehad van de bug
ik hoop dat seizoen 3 geen bugs gaat krijgen
Hoe kan dat?
Ken je een paar dagen wachten met beginnen?
ik was 1 of 2 dagen later begonnen

ik mocht op mijn ouders hun account spelen .maar mijn ouders vonden het beter als ik ook een eigen account kreeg. die kreeg ik maar ik loop nu wel iets achter omdat ik later begonnen ben
beetje een late reactie aangezien dit evenement al afgelopen is. maar het is me gelukt :D
alles gewonnen.. hoop alleen wel dat seizoen 3 wat makkelijker wordt (en zonder bugs)
maar ja..het blijft een race he?
nog meer spelers die alles gewonnen hebben?
Ik ging ook voor de hoofdprijs, dus heb ik stinkend mijn best gedaan. En gewonnen! Ook kreeg ik het winnaarsscherm te zien. Maar de hoofdprijs tot nu toe niet gekregen :(
Ik dacht nou laat maar wel jammer en op naar het volgende. Kerstmanperikelen kondigden zich meteen aan. Dus door. Nu is deze missie ook af , en heb ik het zelfde probleem! Ik had weer zo mijn best gedaan, alle opdrachten netjes voltooid, zelfs best nog aardig wat LP’s in gezet, maar ik kan de boerenhoeve niet vinden. En dat vind ik ECHT jammerrrr... :x
Irm1810 » 30 jun 2019, 23:37 schreef:Ik ging ook voor de hoofdprijs, dus heb ik stinkend mijn best gedaan. En gewonnen! Ook kreeg ik het winnaarsscherm te zien. Maar de hoofdprijs tot nu toe niet gekregen :(
Ik dacht nou laat maar wel jammer en op naar het volgende. Kerstmanperikelen kondigden zich meteen aan. Dus door. Nu is deze missie ook af , en heb ik het zelfde probleem! Ik had weer zo mijn best gedaan, alle opdrachten netjes voltooid, zelfs best nog aardig wat LP’s in gezet, maar ik kan de boerenhoeve niet vinden. En dat vind ik ECHT jammerrrr... :x
De boerenhoeve vind door op een leeg kavel te klikken en dan zie hem tussen de huizen staan. De kleding van deze missie vind je als het goed is in de kleding kast.