Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
aflevering 5? wauw..

dan heb ik nog een hoop in te halen :oops:
ik hoop dat het ooit nog herhaald wordt net als lang haar evenement enzo.

ik las net iets over puzzelstukjes..krijg je er dan maar een paar per keer?
ook als je het versnelt met sp?

Advertentie

chantalle » 17 jun 2019, 21:07 schreef:aflevering 5? wauw..

dan heb ik nog een hoop in te halen :oops:
ik hoop dat het ooit nog herhaald wordt net als lang haar evenement enzo.

ik las net iets over puzzelstukjes..krijg je er dan maar een paar per keer?
ook als je het versnelt met sp?
Je krijgt er inderdaad een paar per keer. Kan wel versnellen, maar dat kost belachelijk veel SP.
Ik heb dag 5 gehaald maar wel met Sp's
Ik heb 2dingen afgekocht door eerst te starten en dan af te kopen de ene was 10 Sp's en de andere weet ik niet.

En ook 2 keer moeten verzamelen kwam aan de 28 de eerste keer
Pff mag ik even klagen? ;)
2x geteld en toch net 1 Sim te weinig met cappuccino maken, weet niet hoe dat kan. Maar baal ervan!

Ik vind die Sim race niet leuk meer met die rare tijden. Kost zoveel tijd, is haast onmogelijk om te halen op een normale manier.
Elizaa2016 » 18 jun 2019, 14:29 schreef:Pff mag ik even klagen? ;)
2x geteld en toch net 1 Sim te weinig met cappuccino maken, weet niet hoe dat kan. Maar baal ervan!

Ik vind die Sim race niet leuk meer met die rare tijden. Kost zoveel tijd, is haast onmogelijk om te halen op een normale manier.
Dan kan je eigen wel voor je kop slaan.

Ik heb het ook wel eens gehad bij een zwangerschap missie
molletje83 » 18 jun 2019, 19:33 schreef:
Elizaa2016 » 18 jun 2019, 14:29 schreef:Pff mag ik even klagen? ;)
2x geteld en toch net 1 Sim te weinig met cappuccino maken, weet niet hoe dat kan. Maar baal ervan!

Ik vind die Sim race niet leuk meer met die rare tijden. Kost zoveel tijd, is haast onmogelijk om te halen op een normale manier.
Dan kan je eigen wel voor je kop slaan.

Ik heb het ook wel eens gehad bij een zwangerschap missie
Irritant he?
Het is maar een spelletje moet je dan zeggen,maar toch haha.
chantalle » 19 jun 2019, 19:38 schreef:volgens Joy,s creative finger ( youtube) komt er in deze update ook nog een seizoen 3
2 simchase seizoenen in 1 update.. hoe verzinnen ze het? :roll:
hier is de video
https://www.youtube.com/watch?v=q5mLzSO1GWA" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt!
Afbeelding

Dit vind ik trouwens heel apart
En ik trouwens 4 taken af en geen 3
Afbeelding
Hier staat hij wel op zoveel %
Ik wou kijken wat het kost de huidige taak af te kopen. Nu maar de gene inhet park verkorte door Sp's te gebruiken in de hoop het te halen.
Laatst gewijzigd door molletje83 op 20 jun 2019, 08:52, 2 keer totaal gewijzigd.