Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Tieners kunnen romantische dingen doen

Flirten
zoenen
knuffelen op de knuffelbank
afspraakje in de bios
milkshake delen in winkelcentrum
en schuifelen bij het restaurant
als je het eiland van de vorige update heb kunnen ze daar ook romantische dingen doen

Advertentie

chantalle » 21 maart 2016, 17:20 schreef:Tieners kunnen romantische dingen doen

Flirten
zoenen
knuffelen op de knuffelbank
afspraakje in de bios
milkshake delen in winkelcentrum
en schuifelen bij het restaurant
als je het eiland van de vorige update heb kunnen ze daar ook romantische dingen doen
Bedankt! :D
Die viel best mee, gelukkig.
Hoewel ik hem voornamelijk heb voltooid omdat ik zot werd van dat !@#$!@ buitenaards wezen die continu in de weg stond. Gelukkig is Osiris nu even weg.

Ik kwam deze 'verrassingen' tegen:

4. Lees het 'Groot boek der van alles' in de boekenkast (16 uren - 24 uren * - 21 uren en 30 minuten ** - 19 uren ***)
7. Praat met een boom (12 uren - 5 uren en 30 minuten)
Vraagje;
Ik ben nu bezig met de bovenstaande missie en ik bekeek even wat ik moest doen, moet je 5 LP gebruiken om die taart te maken of mag je dat gratis doen, :oops: want ik heb 5 verjaardagstaarten op voorhand gemaakt zodat ik na deze missie snel 5/6 jonge sims kan laten opgroeien tot Tieners. Anders zal ik moeten gaan sparen, want er bestaan spijtig genoeg geen cheats :evil:
Bouchra » 03 aug 2016, 19:28 schreef:Vraagje;
Ik ben nu bezig met de bovenstaande missie en ik bekeek even wat ik moest doen, moet je 5 LP gebruiken om die taart te maken of mag je dat gratis doen, :oops: want ik heb 5 verjaardagstaarten op voorhand gemaakt zodat ik na deze missie snel 5/6 jonge sims kan laten opgroeien tot Tieners. Anders zal ik moeten gaan sparen, want er bestaan spijtig genoeg geen cheats :evil:
Die taart moet je voor 5lp bakken.
Ai... dat is wel lastig... hopelijk kan je nog een taart erbij maken!
Ja, je moet een verjaardagstaart bakken bij de laatste opdracht om deze missie te voltooien. Je hebt gelukkig bij deze missie geen tijdslimiet dus je kan er zolang overdoen als je wilt en eventueel proberen wat geld en LP te sparen.