Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Goed bezig Chantalle niet alleen wat de sprinkhanen betreft, ik ontgrendel vandaag pas de laatste 2 items Feestset

Advertentie

Gefeliciteerd, knap gedaan!

Zelf heb ik sinds vanmorgen alles ontgrendeld, maar nog vrijwel niks gekocht. Dit om zeker te zijn dat ik iedere dag alle dagelijkse doelen kan halen - ook nadat alles ontgrendeld is.

In eerste instantie probeer ik het evenement te halen zonder gebruik van SP's. Ik kom nog wat voorwerpen en bouwmunten tekort, maar verwacht dat ik die wel op tijd bijeen ga krijgen.
@Sim Plist » 08 mei 2018, 13:19 Gefeliciteerd, knap gedaan!

dank u wel :D

het huis ben ik nu aan het bouwen.. het is gratis en duurt 3 dagen bij mij.. naast mijn kermis
Ik zit op de balk net iets voor de laatste sp's

De draaiboek werkt bij mij dit keer niet echt mee heel vaak 1,2 of 3 gedraaid

Ik moet nog 2 dingen kopen ben bang dat ik dat niet ga reden

Moet nog de drone en de verjaarsagsvoorbereiding

Doordat me kaarsen af en toe zo hard gingen om alleen al aan de 10 sleutels te komen kon ik dingen met kaarsen eerder komen dan die laatste met kaarsen toen had ik zoiets ik laat die met kaarsen wel even Zitten. Ik wil nu eerst die met die drone proberen te kopen en dan die met kaarsen 1 voordeel mocht die met kaarsen niet lukken ik heb dan de volgende keer geen kettingen en vazen nodig
Ik plaatjes langskomen dat er een zwembad en waterglijbaan bij zit als je op een groot perceel bouwt.
Inmiddels heb ik alle grondstoffen bijeen.
Zojuist heb ik alle ambachtenstations leeggemaakt en ben ze nu weer aan het bevoorraden, zodat ze bij een volgend evenement volledig gevuld zijn (al heeft het voor de kaarsenstations kennelijk niet veel zin, die start altijd vrijwel leeg).

Als de ambachtenstations gevuld zijn, kan ik het evenement voltooien, nog een paar uurtjes wachten dus.

Ditmaal had ik, ondanks enige opgelopen vertraging, veel minder problemen het live evenement te voltooien (zelfs geen SP's hoeven te gebruiken).
Ook de verdeling van de grondstoffen kwam ditmaal veel beter uit: alles was vrijwel gelijktijdig verzameld. Alleen met de bouwmunten had ik wat geluk vanwege die sprinkhanenjackpot. Zonder dat was het nog wel krap geworden.

Bedankt voor de tip, Galdor, dan ga ik in elk geval voor een groot perceel.
Ik zie op de blog van "The girl who games" dat ook de keuken/eetkamer wat groter is als je op een groot perceel bouwt. En er schijnt een balkon aan de achterkant van het huis te zijn.
De feestvoorwerpen op een standaard perceel schijnen wat levendiger van kleur te zijn, op een groot perceel zijn de kleuren wat zachter.
Ook de wat grotere tuin wordt aangehaald, maar wel omschreven als "wat chaotisch".
Het grote perceel is inderdaad wat meer in pasteltinten. De bedoelde chaos tja oordeel zelf. Wat me opviel uit elke update van het laatste is wel iets terug te vinden.
Stapelbedden en wasruimte en een entresol om maar iets te noemen
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik probeer altijd mijn werkbanken zo vol mogelijk te laten maar helemaal vol lukt niet altijd omdat ik daar dan niet genoeg tijd voor had. De meubels waar ik klaar mee ben ga ik nu ook lewg maken via inventaris en dan terug zetten en vullen.

Ik heb nog 14 uur
Ga ze niet alle 2 meer redden.
Afbeelding
Morgen ochtend heb ik de drone de andere ga ik de kaarsen zo ie zo niet redden aangezien ik ook nog kaarsen nodig heb voor de sleutels en geen nieuwe dagelijkse opdrachten meer krijg.

Ga het wel proberen alle 2 lukt het niet dan in het volgende keer appeltje eitje
Ik moest er nog 1 die ga ik de volgende keer halen.

Wat ik wel lullig vind ik hadden me sim nog voor kaarsen aan het werk gezet toen ik nog 2 uur en 40 minuten had maar ik hadden pas naar 3 of 4 tijd om weer te kijken en toen was door dat ondertussen de tijd had ik niet de kaarsen er bij gekregen terwijl als je dit bij het politiebureau doe krijg je nog wel de muntjes.

Als ik ze wel had gehad had ik het ook niet gehaald maar ik weet nu wel als je door nog net 1 keer verzamelen de benodigde spullen kan halen dat je dan op tijd moet zijn om je spullen te innen.