Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Vervelend, zeker omdat de opdracht zo lang duurt.

Wat bedoel je precies met "lukt niet tegelijk"?
Krijg je geen 3 Sims tegelijkertijd op de 3 stoelen? Of lijkt alles goed te gaan en krijg je vervolgens weer dezelfde opdracht?

In elk geval zou ik voor de zekerheid 3 volwassen Sims gebruiken, als je dat niet al gedaan hebt. Misschien kun je, in geval van die tweede optie, ook even controleren of ze op de stoel blijven zitten als je heen- en terugschakelt naar een ander huis.

Advertentie

Goed gespot laten we dit Bree's klushuis 2.0 noemen je hebt wel gelijk het eerste klushuis speelde je met de andere serie missies vrij.
Ik heb bij de stap 'benader Brenda' het probleem dat Brenda in het zwembad zit en er niks gebeurt als ik op dat wolkje met uitroepteken klik :( Iemand die dat ook heeft (gehad)?
simyo schreef:Ik heb bij de stap 'benader Brenda' het probleem dat Brenda in het zwembad zit en er niks gebeurt als ik op dat wolkje met uitroepteken klik :( Iemand die dat ook heeft (gehad)?
Ik heb hier nu ook last van en geen idee hoe ik hier omheen kan. Als ik opnieuw naar het huis ga dan ligt ze nog steeds in het zwembad
Michellevdkx schreef:
simyo schreef:Ik heb bij de stap 'benader Brenda' het probleem dat Brenda in het zwembad zit en er niks gebeurt als ik op dat wolkje met uitroepteken klik :( Iemand die dat ook heeft (gehad)?
Ik heb hier nu ook last van en geen idee hoe ik hier omheen kan. Als ik opnieuw naar het huis ga dan ligt ze nog steeds in het zwembad
De oplossing die ik op internet vond:

- Zorg dat alle Sims het betreffende perceel verlaten
- Sluit het spel helemaal af
- Start het spel opnieuw op en ga (zonder Sim!) naar het betreffende perceel.
- Klik op Brenda, roep vervolgens een Sim naar dit perceel en Klik dan op de opdracht 'benader Brenda'.

Hopelijk werkt dit, succes ermee!