Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Bree staat in het park bij de visstek
Afbeelding
Naar deze missie kan je entresols maken.
Voltooi de missie binnen 7 dagen en je krijgt het entrosol klushuis

1) praat met Bree (5minuten)
2) knuffel met Bree (10 minuten)
3) bied hulp aan (15 minuten)
4) bel taxi naar entresolhuis (dit doe je via een telefoon)
5)start een gezondheid en veiligheid rondleiding (1uur en 1minuut)
6) identificeer gevaar. er staan 4 uitroeptekens je kan dit alle 4 tegelijk doen.( de tijden zijn 2uur, 1 uur, 40 minuten en 20 minuten)
7) ruim de tweede verdieping op.
Ook hier staan weer uitroeptekens en kan ook weer tegelijk ( de tijden zijn 1 uur en 3 uur 20 minuten)
8) gemarkeerde muren van de 2de verdieping controleren.
Dit zijn er 3 die ook weer gelijk kunnen (de tijden zijn 2 uur 3 uur en 5 uur en 50 minuten)
9) jaag poes weg (4uur en 10 minuten)
10) onderzoek entresol op computer (5 uur en 30 minuten)
10) ga naar een woonkavel.
11) bouw een entrosol
12) pas de entresol aan.
13) ga terug naar het entresolhuis
14) vertel het goede nieuws aan bree (5 uur)
15) overtuig bree (10 uur)
16) ontmoet brenda (6 uur en 40 minuten)
17) onderzoek bree's werk (7uur en 30 minuten)
18) kalmeer brenda (4 uur en 10 minuten)
19) haal 3 soms naar het entresol huis.
20) ruim de 3de verdieping op.( dit zijn 4 dingen dit kan ook weer tegelijkertijd de langste duurt 8uur en 20 minuten)
21) kat knuffelen (11 uur en 40 minuten)
22) benader brenda (3 uur en 20 minuten)
23) troost bree (6 uur en 40 minuten)
24) opfrissen onder de douche (10 uur en 30 minuten)
25) groepsfoto maken (5 uur en 50 minuten)
26) start interview 11uur en 40 minuten)
27) laat 3 sims relaxen aan het zwembad (16 uur en 40 minuten).tegelijkertijd
28) stuur al de sims naar huis
Afbeelding
Afbeelding

Je krijgt 1 huis gratis als je het huis plaats op een. Zeezicht plek heb je een groter zwembad.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door molletje83 op 11 feb 2019, 04:49, 11 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

Echt deze missie is onmogelijk.. zit nu op 90% maar heb alleen maar opdrachten gehad van 5 uren of langer. Geen idee hoe ze denken dit binnen de tijd af te ronden maar heb alles precies na elkaar gedaan en niet gehaald :shock:
Het is een freemium spel dus ze hopen er op dat spelers die ongeduldig zijn of alles willen halen dan toch investeren in simoleons en Levensstijl en socialepunten.
Mijn ervaring is dat de meeste missies wel haalbaar zijn (met enige tijdmarge), mits je voldoende speeltijd hebt.

Soms heb je wat geluk nodig met de verdeling: als je net voor het slapen gaan een opdracht kan doen die 8 uur duurt, komt dat wel goed uit. Maar als je pech hebt, duurt die opdracht een half uur en krijg je 's morgens als je wakker wordt een opdracht van 8 uur. Op die manier kan veel tijd verloren gaan, zeker als dat enkele keren per missie voorkomt. Of je moet overal je wekker voor zetten, maar dat gaat mij persoonlijk te ver.

Voor dergelijke tegenvallers probeer ik vooraf wel wat reserve simoleons, levensstijlpunten en sociale punten bijeen te sparen. Ook handig als je door andere verplichtingen tijdverlies oploopt met je opdrachten of als een missie echt een keer te krap bemeten is. Zolang die tegenvallers maar af en toe voorkomen, hoef je er geen euro's of dollars aan uit te geven om toch alles te kunnen halen.

Voor iemand die nog niet zo lang speelt, kan het wel eens lastig zijn om een missie binnen de tijd te halen, maar hoe verder je gevorderd bent (meer Sims en verbeteringen die geld opleveren), hoe gemakkelijker dat alles gaat. De spelmakers zullen toch moeten schipperen, zodat het voor de gevorderden een uitdaging blijft, maar voor beginners ook haalbaar blijft. Dat zal niet altijd eenvoudig zijn, misschien wel onmogelijk. Zeker als je bedenkt dat ook niet iedereen evenveel speeltijd ter beschikking heeft.
Ik stelde het inderdaad vrij zwart wit. Mits je alles goed timed, en zoals met deze missie, stap 6 , stap 8 en 20 met meerdere sims doet dan is het te doen. Die sims moet je dan wel beschikbaar hebben. En zoals Sim plist ook beschreef ben kan je met bijvoorbeeld 10 sims tegelijk de kookhobby doen voor de levensstijlpunten en doe consequent de sociale taken gebruik je deze tactisch dan worden wel evenementen en missies ook haalbaar.

Ik zie het vaak als een tijdsmanagement spel, vooral de live evenementen en deze missies, gebruik je tijd slim en het komt goed.
Ik zie dat ik last heb van een bug, aangezien k nu voor de derde keer op een rij de sim moet laten relaxen aan het zwembad.

En geloof mij, ik weet wat goed inplannen is en alles kwam precies goed uit bij mij snacks zodat ik steeds achter elkaar door kon gaan. Blijkbaar is er dus iets mis met mijn spel want ik ben nu al twee dagen extra bezig en heb hem nog niet voltooid ondanks dat hij continu bezig is en ik op 90% zit
Amarora » 14 apr 2018, 14:40 schreef:Ik zie dat ik last heb van een bug, aangezien k nu voor de derde keer op een rij de sim moet laten relaxen aan het zwembad.

En geloof mij, ik weet wat goed inplannen is en alles kwam precies goed uit bij mij snacks zodat ik steeds achter elkaar door kon gaan. Blijkbaar is er dus iets mis met mijn spel want ik ben nu al twee dagen extra bezig en heb hem nog niet voltooid ondanks dat hij continu bezig is en ik op 90% zit
Dit klopt je moet totaal 3 sims laten relaxen dat kan tegelijk dit is geen bug.
Dit zijn de sims die bij je punt 19 naar het Entresol huis hebt geroepen.