Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Bij de mijlpalen wordt inderdaad het monument verder gebouwd. Je ziet bij elke mijlpaal (boost) het monument completer worden. Elk niveau dat het monument stijgt krijg je een bepaalde bonus. Bij de mijlpalen zou deze stijging iets groter dan normaal moeten zijn, maar dat geldt niet voor elk monument. Bij het godinmonument is de bonus bijvoorbeeld 2% per niveau, maar ik krijg geen extra bonus voor het bereiken van een mijlpaal (de boost),

Advertentie

Soms veranderen ze de taken en tijden van een missie. Het kan ook zo zijn dat bij jou om de een of andere reden een aantal taken zijn overgeslagen. Ik lees wel vaker dat dit gebeurt bij andere missies en het is onduidelijk waardoor het wordt veroorzaakt. Meestal is het niet zo'n probleem (scheelt die taak uitvoeren), maar soms kan het wel problemen opleveren doordat bijvoorbeeld iets niet is verschenen wat je later in de missie nodig hebt.

Hoe dan ook, als ze de opdracht om de wereldbol aan te schaffen hebben weggehaald dan zou dat wel fijn zijn voor de mensen die de wereldbol niet kunnen kopen. Misschien is dat de reden dat de taak is weggehaald. Kunnen meer mensen bevestigen dat de missie sinds kort is veranderd?
Ik heb nog niet zolang geleden de eilandmissie gedaan en ik moest nog wel een wereldbol kopen en mijn zus die sinds kort het spel speelt moest er ook een kopen. Verder is bij de missie zet je schrap voor jonge sims de taak het boek lezen alles dat je moet weten ingekort van 1 dag naar 5 minuten.
blz32 » 11 feb 2016, 14:29 schreef:Hallo.
Ik ben bezig met deze missie. Moet nu een thee drinken maar alle sims weigeren dit. Komt zo een icoon met blauwe voetjes boven hun hoofd.
Wat doe ik fout

Dat tekentje met blauwe voetjes betekend dat je sims er niet kunnen komen.

Heb je de thee wel goed neergezet? als het goed is moet het pijltje in de goede richting staan. Dus niet naar een muur of naar een ander aanrechtblok, het moet naar een open plek wijzen waar je sims bijkunnen :)
Afbeelding