Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Om de andere monumenten te kunnen bouwen moet je eerst de "Hoeders van de Verloren Artefacten" missie hebben voltooid. Deze missie start als je de Mysterieuze Eilandmissie hebt volbracht.

Advertentie

Er was eind 2013 een bug dat de brug wel gebouwd was maar de opdracht niet wordt voltooid. Zie ook deze post voor meer informatie: http://www.pinguintech.nl/forum//viewto ... t=10#p1873

Heb je exact hetzelfde probleem of een ander probleem? Zo ja, dan lijkt de bug weer terug te zijn. Het enige wat je kan doen is de bug doorgeven aan EA of Firemonkeys en hopen dat het snel opgelost wordt.
Ik weet niet of er ergens een onderwerp is gemaakt over grondstoffen voor het eiland, maar ik kreeg veel grondstoffen door de Philips Sonicare Wastafel die je gratis kreeg en door de prijzenkast te bewonderen in het buurtcentrum of zwemcentrum :)
Hallo

Er staat bij het aarderijkdom monument volgende grote boost bij verbeteren naar Nivo 5. Ik heb de missie hoeders van de verloren artefacten gehad en gehaald en het mysterieuze eiland ook gehaald
binnen de tijd. Allebei. Maar wat bedoelen ze met grote boost?

Chantalle