Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

SimsVanIris » 02 jan 2018, 22:21 schreef:Hallo allemaal,

Kun je de wereldbol ook bij de buren bekijken ik heb maar 3.000 sim dollars en deze kost 10.000 :oops: niet normaal wat een prijzen :lol: :lol:
Je kan het proberen maar weinig kans.
Hoi ik vraag me af bij welk level je deze missie kunt doen, want ik heb hem gekregen alleen hij is nog niet begonnen en ik ben level 8 ??? ( ik vind het trouwens ook heel raar dat mijn spel de trouwmissie en “baby’s geen bezwaar” heeft overgeslagen??? )
Nilou040 » 04 apr 2018, 19:25 schreef:Hoi ik vraag me af bij welk level je deze missie kunt doen, want ik heb hem gekregen alleen hij is nog niet begonnen en ik ben level 8 ??? ( ik vind het trouwens ook heel raar dat mijn spel de trouwmissie en “baby’s geen bezwaar” heeft overgeslagen??? )
Aan de screenshots te zien nivo of level 10, als de missies die je noemt ontdek missies waren zou het kunnen dat je deze hebt genegeerd. Maar ze zijn onderdeel van het hoofd verhaal dus overslaan is bijna onmogelijk.

Het kan ook nog op level 8 zijn aangezien de missie al in je takenlijst lijkt te staan, of is dat nog maar een aankondiging omdat je stadswaarde nog te laag is, of ben je nog met een andere wat ik noem hoofdmissie bezig dat zou dan Oceaanzicht moeten zijn.