Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Er is een nieuw live-evenement gestart in simsstad. Door het maken van allemaal verschillende voorwerpen kan je dingen verdienen voor in je achtertuin. Je hebt er 9 dagen de tijd voor en als je alles hebt ontgrendelt kan je zelfs een huis inclusief mooie achtertuin verdienen. Het is niet zo’n groot evenemt als de trouwbellen dus ik heb het vermoeden dat het moet lukken in die 9 dagen. Volgens mij is dit de eerste keer van dit evenement dus het kan zijn dat hij terugkeert, voor degene die nu niet alles afhebben. Veel succes!

Advertentie

Niet negatief bedoeld maar mischien is het handig om te kijken of niet iemand anders al een topic is gestart voor een evenement, dan blijft alles overzichtelijk en staat er niks dubbel. Wel een mooi duidelijke omschrijving.
Galdor » 13 maart 2018, 17:59 schreef:Niet negatief bedoeld maar mischien is het handig om te kijken of niet iemand anders al een topic is gestart voor een evenement, dan blijft alles overzichtelijk en staat er niks dubbel. Wel een mooi duidelijke omschrijving.
Dankjewel voor de tip. Ik had er ook naar gekeken en ik had er eentje gezien. Maar ik vond de omschrijving niet helemaal kloppen en er zijn mensen die het niet snappen en dan is het fijn dat er een topic is waar wel het goede instaat en je ook kan zien wat je precies moet doen. Ik had er niet meer dan die ene gezien dus als je er nu nog eentje ziet dan is die er waarschijnlijk na mij opgekomen, ik was namelijk wel optijd.