Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Ja, zolang je nog bouwmunten nodig hebt (en meestal zit je daar vrij krap in, of je moet veel geluk hebben met de draaiplant), heb je kaarsen nodig voor de draaiplant. Alleen als je de bouwmunten bijna bijeen hebt, kun je nog wel eens uitkomen door alleen nog de dagelijkse beloning op te halen.

De bloem van 25 SP gebruik ik alleen in noodgeval en dan pas helemaal op het laatst, als het evenement bijna voorbij is en ik op geen andere manier meer op tijd aan voldoende bouwmunten kan komen. Het is tenslotte zonde van de SP's.

Via de sociale taken haal je gemiddeld zo'n 4 tot 5 SP per dag, als je niet teveel tijd verliest.
25 SP investeren voor de draaiplant staat dus gelijk aan een kleine week sociale taken uitvoeren.

Advertentie

Ik spendeer dan liever de SP rechtstreeks als het onder de 30 is, dan dat ik dit aan de super draaiplant vergok, je weet daarmee wel dat je minimaal 10 bouwmunten krijgt.

Nog even een andere herinnering stop je ambachten stations niet in je inventaris dat scheelt toch weer bijvullen aan het begin.
Ik heb ze verdeeld in kelders van 2 aangrenzende percelen.
Ik heb hem om 9 uur vanavond gehaald.

Wat ik ook doe ik maak me kaarsen stations altijd leeg omdat die anders toch leeg zijn bij het volgende evenement.
Heb ik de kaarsen niet nodig dan krijg je er geld voor.
Mooi volgens planning molletje83, top!

Ik heb sinds kort voor dit soort evenementen twee kavels naast elkaar gereserveerd voor de ambachtenstations (en nog wat tuinperken erbij om de ruimte nuttig op te vullen). Ik laat ze nu gewoon staan waar ze staan.
Hallo

Bij mij is net de tuinperfectie afgelopen. Maar moest nog een ding ontgrendel zodat ik de designertuin sjabloon kreeg. Maar nu is dit niet gelukt omdat ik niet genoeg voorwerpen hiervoor had. :cry: Maar nu komt hij met dat je 2 dagen de tijd krijgt om deze toch te ontgrendelen maar je kan geen voorwerpen meer verzamelen. Hoe wil ik dan toch dit ontgrendelen als ik geen dingen meer mag verzamelen.
Hoi,

Klopt, je krijgt inderdaad 2 dagen extra tijd om te ontgrendelen, maar dit kan alleen met de voorwerpen die je al had verzameld. Als je die te kort hebt, is de enige mogelijkheid nog om het met sociale punten te ontgrendelen. Anders zal je moeten wachten tot het evenement een keer herhaald wordt.

Bron:
Backyard Beautification Live Event
Elizaa2016 » 10 apr 2018, 11:46 schreef:
Galdor » 09 apr 2018, 20:30 schreef:Nog even nagezocht maar nee deze zaten er niet bij.
Ok, bedankt!
Ps als ik me niet vergis was deze set via de online store te koop tijdens dit evenement.