Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Daar gaan we weer kaarsen maken leuke prijzen als ik heel eerlijk ben, hoofdprijs iets minder maar ik zeg nooit nee tegen een gratis perceel.
Afbeelding

Advertentie

Even de tips herhalen gebruik indien mogelijk meteen 4 kaarsen stations dan win je meteen 150 kaarsen.
De kortste interactie levert het meeste op dus doe zoveel mogelijk de 2u30 optie. Als je gaat slapen dan de 6u30 of 8u30.
Probeer ook het meeste uit de dagelijkse beloningen te slepen, dit kan bouwmunten schelen.

In totaal heb je 13 sims nodig om alle werkstations te bemannen.
Vooral de kaarsenmaak station is belangrijk om tot het eind te blijven gebruiken, om zoveel mogelijk bouwmunten te verzamelen.
Succes allemaal.
Laatst gewijzigd door Galdor op 15 mar 2018, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Vreemd, afhankelijk van hoe je speelstijl is zou je voortgangs balk er ongeveer zo uit kunnen zien als op het plaatje. Als ik je goed begrijp krijg je dus ondanks wat je al gemaakt hebt geen meldingen dat je iets hebt vrij gespeelt.

Als je ergens een groen slotje ziet kan je die prijs kopen, dus eerst ontgrendel je iets daarna koop je het, als eerste de rozen en een perk zie plaatje 2
Afbeelding
Afbeelding
PineAquarius8221 » 15 maart 2018, 23:33 schreef:Ik had bij het evenement trouwbellen Laura graft gekocht.
Moet haar weer opnieuw kopen??
Helaas wel bij elke live evenement weer, er was 1 evenement dat wie haar ooit had gekocht 1 dag gratis had. Ze kan nuttig zijn, zelf heb daar nog nooit gebruik van gemaakt.
Galdor » 15 maart 2018, 21:36 schreef:Vreemd, afhankelijk van hoe je speelstijl is zou je voortgangs balk er ongeveer zo uit kunnen zien als op het plaatje. Als ik je goed begrijp krijg je dus ondanks wat je al gemaakt hebt geen meldingen dat je iets hebt vrij gespeelt.

Als je ergens een groen slotje ziet kan je die prijs kopen, dus eerst ontgrendel je iets daarna koop je het, als eerste de rozen en een perk zie plaatje 2
Afbeelding
Afbeelding
Hij doet het gelukkig weer ☺
Ja, dat ziet er wel goed uit.

Ik begrijp dat je wel al alle voorgaande prijzen ontgrendeld hebt? Dat doe ik eigenlijk nooit meteen, want het kost je per dag 25 bouwmunten doordat je de dagelijkse doelen "ontgrendel of koop een prijs" (5 bouwmunten) en "voltooi alle dagelijkse doelen" (20 bouwmunten) nu niet meer kan claimen.

In jouw situatie zal het weinig uitmaken, omdat je nog maar 60 bouwmunten nodig hebt. Als het niet teveel tegenzit, haal je een gemiddelde van 4,75 bouwmunten per draai bij de draaiplant (proefondervindelijk vastgesteld, dat getal zou in de toekomst nog wel wat aangepast kunnen worden).
Dus nog 60 / 4,75 draaiingen nodig. Per draaiing zijn 450 kaarsen nodig, dus 450 * 60 / 4,75 = 5684 kaarsen. Die haal je wel in ongeveer een dag, dus dat zal geen probleem gaan worden.

De glazen voorwerpen en de sieraden zullen nog wel het meeste tijd gaan kosten, maar zo te zien lig je ruim op schema.