Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Netjes, Galdor!
Zelf had ik verwacht begin deze avond klaar te zijn, maar de draaiplant dacht daar anders over :lol: .

Op dit moment heb ik nog 63 bouwmunten nodig. Het zal wel morgen worden voor ik het kan afronden.
dat klopt.. daarom gebruik ik de actie van 6 u 30 tijdens slapen.

en tijdens tussenuren heb ik het ook goed in de gaten gehouden.. (naast mijn huiswerk natuurlijk)
nou had ik ook al aardig wat sp gespaard..door wat kookverslaafde sims :lol: ik was er goed op voorbereid. nu laat ik ze weer lp koken voor als er weer zo,n evenement komt
@Chantalle:
Ohh 6u30 ...en ik baal al dat er geen 10u30 optie is :lol:

Over een paar uur ben ik klaar: Nog 1000 voorwerpen nodig om de laatste dagelijkse beloning te halen. En dan hopen dat ik me niet verteld heb :mrgreen: .
Zojuist gehaald.

Het gemiddelde dat ik met de draaiplant heb gescoord, is bijgesteld naar 4,24 bouwmunten per draai. Een gemiddelde van 184 draaiingen (met het vorige evenement erbij).
Ik heb nog geen 3 sprinkhanen gescoord, dat zou het gemiddelde wel weer wat opschroeven. Statistisch zal het gemiddelde toch wel ergens tussen de 4 en 5 bouwmunten per draaiing liggen.
3 sprinkhanen was bij mij ook niet gebeurd

wel 3 lieveheersbeestjes ..ook heb ik de bloem van 25 sp gedraaid..won niet de hoofdprijs maar het heeft me wel geholpen, toen ik alles met kaarsen had ontgrendeld gebruikte ik mijn overgebleven kaarsen ook voor de bloem (die van 450 kaarsen) dat doe ik altijd zo bij live evenementen, is dat een goede manier?