Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

het glas station heb ik inmiddels vrijgespeeld

ben nu onderweg naar de ontvangstbalie (schuine stoelen en kassa,s) eerst nog wat bouwmunten maar die heb ik morgenochtend binnen
ik hoopte dat ik al verder was maar mijn sp plant werkte niet mee..kreeg niet meer dan 15sp terwijl ik het toch 3 a 4 keer heb geprobeerd..(hoopte op 40 of 500 sp)
maar wel alle dingen die kaarsen kosten al binnen.. ik blijf kaarsen verzamelen om daar bouwmunten van te draaien..
scheelt dat ik kerst vakantie heb :D
Daar ben ik nu ook ongeveer. Wel een rare volgorde om een kapsalon in te richten eerst planten. Maar nu heeft in ieder geval niet iedereen hetzelfde.
Ik speel sinds n paar dagen ook de sims. Nu moet ik eem opdracht van dit evenement voltooien alleen ik snap niet zo goed hoe ik dit moet doen.

De opdracht is: Laat een sim ambachtelijke voorwerpen van een willekeurig ambachtenstation verzalemen, wacht een paar minuten en als je het icoontje boven het hoofd van een Sim ziet, tik je erop!

Wat is een ambachtelijk station ??
Een ambachtelijk station is bijvoorbeeld de kaarsenmaak station of werkplek voor die opdracht tik je op een kaars of 1 van de andere 4 producten die je boven het hoofd van je sim ziet.Afbeelding
Ik ben al begonnen met het inrichten van een kapsalon aan huis. Wat ik nu zag is dat van alle items 1 gratis is en daarna de 2e soms gewoon simoleons maar ook LP en SP een beetje jammer.
flinke sprong vooruit gemaakt in dit evenement

de sp plant gaf me 500 sp :D dat is me volgens mij nog nooit eerder gelukt

daardoor ben ik nu bijna bij de hoofdprijs (knip knip)
nog 1 keer sp dan nog 1 keer bouwmunten en dan ben ik er

ik moet nog
-frohawk (kapsel) voor mannen
-schuine zitjes
-ontvangstbalies
deze heb ik ontgrendeld ik moet ze alleen nog kopen met de potten,vaasjes,sieraden enzo..

ik ga nog steeds door met kaarsen maken en lp koken..ik vind het altijd handig om extra kaarsen en sp in bouwmunten te investeren
Ik ben nu bijna bij de ontvangstbalie en de stoeltjes. De dingen daarvoor heb ik allemaal al gekocht.met de bouwmunten gaat t ook goed, want ik heb al 2x de hoofdprijs van 125 gedraaid!