Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Afbeelding

Geen kant en klaar gebouw, maar genoeg onderdelen om je eigen Haarsalon te creëren.
Laatst gewijzigd door Galdor op 28 dec 2017, 11:32, 2 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

Beste tip die je ook terug kan vinden bij de andere live evenementen is bij de werkstations zoveel mogelijk de kortste interactie dus de 2m5 uur en zovaak mogelijk op de bonus die boven het hoofd van je sims verschijnen tikken.
het gaat goed bij mijn sims

onderweg naar de eerste bouwmunten die net na het sierraden station komen.. vermoed dat ik morgen bij krullen en de frohawk ga komen..

ik heb naast mijn sims die hier nu mee bezig zijn ook nog een aantal kokende sims.. die laat ik lp koken om te laten omzetten in sp..viel me op dat er tegelijk een markt evenement bij kwam vanochtend..meer mensen dat opgevallen?

alsnog koos ik voor dit evenement.. (vind ik leuker en ik kreeg de piano als markt evenement en die had ik laatst al gekregen in een verrasings doos.. alhoewel.. hij leek er op)

als ik ga slapen.. kan ik dan beter de langste actie doen? of de op een na langste actie? (volgens mij.. 2u30,4u30, 6u30 en 8u30 min)
Theoretische levert 6:30 meer op dan 8:30 maar ik kijk inderdaad ook naar de tijd hoelaat ik op moet staan. Ik verwacht in de loop van vanavond aan de sierraden te beginnen.
Firebird+ » 28 dec 2017, 07:35 schreef:Zo leuke nieuwe kapsels. Gelijk aan t werk haha. Love it! Ben nieuw op t forum Alleen snap ik niet precies hoe het forum werkt. Kan ik zelf een vraag stellen met een ander onderwerp?
Dat kan zoek eventueel eerst via google met steekwoorden van je vraag in combinatie met de term Freeplay, vaak komt dit forum dan naar voren bij de eerste hits.

Voor nieuwe vragen kan je het beste via Forumoverzicht op Freeplay tikken dan voor algemene vragen op Algemeen tikken en daar via +nieuw onderwerp een zoals dat heet topic aan maken en dan je vraag stellen. Het is wel handig om goed te kijken waar je de vraag stelt voor diverse missies en hobbys zijn er al onderwerpen waar je gericht een gerelateerde vraag kan stellen.
Laatst gewijzigd door Galdor op 28 dec 2017, 07:08, 1 keer totaal gewijzigd.