Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Firebird+ » 18 dec 2017, 01:14 schreef:
Galdor » 17 dec 2017, 20:46 schreef:Lastig moet je ook na elke serie wachten tot er 24 uur om is en op hoeveel dagen staat de teller? Ik moet nu wachten op dag 7 met 7 dagen en 11 uur op de telller
En hoever ben je ! Heb je de lamp al en de kleden ??
De kleden zijn nummer 7 dus die verwacht ik vandaag te halen. De laatste waren inderdaad de kroonluchters/hanglampen zie de foto's in voorgaande posts.

Advertentie

Knabbel1010 » 17 dec 2017, 21:25 schreef:Hoi ik ben sinds vandaag weer begonnen met Sims freeplay spelen na lange tijd. ik ben nu bij het 2e kadootje van de sneeuwprobleem missie. Zou ik het nog kunnen halen binnen de tijd ? :?: :mrgreen:
Denken dat het wel haalbaar moet zijn je heb het geluk dat je doordat je later begint niet telkens hoeft te wachten. Als je bij de update gelijk begonnen was zat je nu bij de vloerkleden.
Laatst gewijzigd door molletje83 op 25 dec 2017, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe is het afgelopen? Hier start de volgende dag 8 uur s'morgens dus afgaande op de tijd van posten is dat meer dan 9 uur, kortom dat zou dan moeten kunnen, als ik het goed heb was dat de laatste overtuigings ronde. Heel eerlijk gezegd durf ik niet te zeggen of het binnen 24 uur klaar moet zijn.
Het is mij ook niet echt duidelijk of je maar max. 24 uur hebt voor alle dag opdrachten of dat je gewoon aan het eind van de missie alles gehaald mag/kan hebben.
Sommige dag opdrachten zijn wel lang,dus dan is 24 uur wel kort vind ik.
Zit nu met een opdracht van 10 uur en 50 minuten.
Anoeskaa schreef:Ik moet nu nog negen uur wachten tot ik de zeurpiet heb overtuigd, moet ik me missies van de dag ook dezelfde dag afmaken of kan ik rustig slapen en morgen verder met de zelde dag? :roll:
Je kan het de volgende dag gwn afmaken maar daar was je inmiddels vast al achter. De tijd gaat wel gewoon door dus je moet wel zorgen dat je alle opdrachten binnen 6 dagen geloof ik af hebt.
Deaplus » 19 dec 2017, 21:09 schreef:Ik vind het wel jammer dat je geen ‘binnen balkons’ kan maken wanneer je de missie hebt volbracht. Het kan wel via een omweg maar dan krijg je een soort vierkante galerij en het kan maar 1 keer.
Kan jij dit nu al?? :shock: :o
Galdor » 19 dec 2017, 22:10 schreef:
Deaplus » 19 dec 2017, 21:09 schreef:Ik vind het wel jammer dat je geen ‘binnen balkons’ kan maken wanneer je de missie hebt volbracht. Het kan wel via een omweg maar dan krijg je een soort vierkante galerij en het kan maar 1 keer.
Kan jij dit nu al?? :shock: :o
Ik zelf niet maar een vriendin van mij had early access, dus heeft zij alles al ontgrendeld.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7