Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Galdor » 10 okt 2017, 19:54 schreef:
Ann B » 10 okt 2017, 16:55 schreef:hoeveel sims heb je nodig voor het onderdeel lollig lekkers? 5 jonge sims?
1 sim en dat mag een jonge zijn met bodypaint en 5 andere sims jong of oud dus totaal 6.
En moet je dat dan echt elke keer 5x na elkaar een paar uur spelen? Is het evenement dan niet gewoon onmogelijk op tijd af te krijgen zonder de truc van de jonge sims?
Ja zonder de 5 afzonderlijke acties kan je niet verder. Dus maak goed gebruik van de jonge sim tip scheelt een boel tijd.
Ann B » 10 okt 2017, 16:55 schreef:hoeveel sims heb je nodig voor het onderdeel lollig lekkers? 5 jonge sims?
Ik heb 2 jonge sims die heb ik allebei bij een volwassen sim lollig lekkers laten doen. Vervolgens nog een keer en als laatste 1 sim nogmaals. Als je 5 jonge sims zou hebben ben je in 1x klaar
Ik was met 15 minuten klaar. Hiervoor heb ik wel 2 sims rood gemaakt.
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, infeite als je er 5 een kleurtje geeft ben je inderdaad in 1 keer klaar dus dan zou je er 10 nodig hebben, waarvan het liefst 5 jonge sims.
Wat geweldig dat dit er al staat. Ik speel het nog niet zo lang maar ben al erg ver. Speel het een beetje veel haahhaa. Ik weet alleen niet hoe ik mensen moet toevoegen. Ik heb wel eens een verzoek verstuurd maar zie er nooit iets van terug. Ik doe dus waarschijnlijk iets niet goed.
@hennie1968 er is hier speciaal daarvoor een topic. Die had je gevonden zag ik, eigenlijk zou je daar een link naar je Facebook profiel moeten posten dan kunnen medespelers als ze willen je zo toevoegen. Of je nu via Android of Apple (ios) speelt het komt neer op Facebook vrienden voeg spelers toe als vriend via facebook en het zou goed moeten komen. Via Ios zou je het ook via gamecenter kunnen doen.