Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi allen,

Ik had een vraagje:ik ben bezig met een missie van de "Klushuizen vredige veranda's''. Maar ik weet niet meer welke huis ik heb gedaan. Kunnen jullie me helpen alstublieft? Want..ik probeerde steeds met bepaalde huizen,maar ik weet niet meer welke Sims met Bree hebben gepraat. Alvast bedankt..

Groetjes,

Frank

Advertentie

In principe maakt dat niet zo uit dacht ik.
Nu weet ik niet precies wat je bedoelt dat je niet meer weet welk huis je gedaan hebt.
Vanuit elk huis zou je als ik het goed heb de taxi moeten kunnen bellen om bij het klushuis te komen.
Ik begrijp ook niet precies wat je bedoelt.
Maar het maak niet uit welke sim je gebruikt tijdens de missie.

viewtopic.php?f=48&t=1024" onclick="window.open(this.href);return false;
Via deze link ga je naar het forum van deze missie en zie je stap voor stap wat je moet doen.
Ik heb die missie niet binnen de tijd gehaald,t was al afgelopen die tijd en ik zal even die opdracht overschrijven en ook beter uitleggen. Dan begrijpen jullie t beter:

Het zit zo:ik moet nu buitendecoraties kopen en moet 5000 Simsdollars uitgeven en dat lukt me niet echt. En ik bedoelde ermee te zeggen van:ik heb geprobeerd om bij elke huis wat neer te zetten en dan zegt ie dat t niet dat de opdracht voltooit is. Hier komt de opdracht:Jouw Sim wacht ongeduldig op Bree. Je Sim moet in de tussentijd wat te doen hebben. O! Je Sim kan t gazon decoreren(dat probeerde ik,maar dat lukte me niet. Ook had ik t geprobeerd om bij een bepaalde huizen. Maar...ik weet niet meer welk huis dat was)zodat er na de komst van de veranda's wat te zien valt. Ga naar huis(dat heb ik ook gedaan)en besteed 5000 Simsdollars voor op t gazon van je Sim. Dat had ik dus geprobeerd en ik had een meubel van 5000 Simsdollars gedaan. Maar hij pakte m niet. Welke meubels zal ik doen? Want ik wil wel graag de veranda's. Alvast bedankt. Ik hoop dat jullie t nu begrijpen
Een meubel is geen decoratie. Je moet in dit geval op Buiten klikken en dan op Decoraties
Afbeelding

Los daarvan kan je evengoed de veranda's maken je krijgt alleen de extra beloning voor het optijd halen niet.
In de woonwinkel heb ik ALLEEN oa:

Evenementen
Kamers
Electronica
Aanrechten
Baby
Planten en bloemen
Vloeren
Buitenmuren
Inventaris
Slaapkamer
Woonkamer
Decoraties 2x
Meubels
Daken
Ramen
Verplaatsen en verkopen
Badkamer
Keuken
Eetkamer
Verlichting
Muren
Deuren

Maar...verder heb ik geen Buiten staan en Veranda's. Hoe moet ik nu verder??
frankieboy1992 » 23 sep 2017, 18:42 schreef:In de woonwinkel heb ik ALLEEN
Decoraties 2x
Maar...verder heb ik geen Buiten staan en Veranda's. Hoe moet ik nu verder??
In dit geval de decoraties met de Flamingo icoon die zijn voor buiten. Waarschijnlijk het allerlaatste icoon.