Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Bouw de Middelbare School van het centrum om toegang te kunnen krijgen tot de missie Leraars Lieveling.

1. Ga naar de middelbare school van het centrum.
2. Bel het schoolhoofd. ( 1 minuut )
3. Ruim de troep op aan de voorkant van de school ( 2 uur en 30 minuten )
Er liggen meerdere spullen die opgeruimd moeten worden,dus is handig om zoveel mogelijk Sims te gebruiken.
4. Speel met voetbal op sportveld. ( 5 minuten )
5. Ruim de troep op het sportveld op. ( 2 uur en 30 minuten en 4 uur en 30 minuten )
Er liggen meerdere spullen die opgeruimd moeten worden,dus is handig om zoveel mogelijk Sims te gebruiken.
6. Bel nog een keer met het schoolhoofd. ( 1 uur en 40 minuten )
7. Zeg hallo tegen Vernon. ( 3 uur en 20 minuten )
8 . Voer Vernon. ( 6 uur en 40 minuten )
9 . Ga op een schoolbankje liggen. ( 2 uur )
10. Zoek op het veld naar Vernon. ( 10 minuten )
11. Stuur een Sim naar het park.
12. Zoek bij de fontein in het park. ( 7 uur en 5 minuten )
13. Beantwoordt telefoontje van het schoolhoofd. Ga terug naar de Middelbare school. Klik op een Sim en selecteer dan Knor als een varken. ( 2 uur en 30 minuten )
14. Lees de email van de coach op een computer. ( 9 uur )
15. Fotografeer een huisdier. ( 15 uur )
16. Bewerk foto op de computer, kies optie Pas filters toe. ( 3 uur en 20 minuten )
17. Ga terug naar het park.
18. Volg het spoort van afval in het park.
19. Door het spoor te volgen kom je Sim op een woonkavel terecht.Zorg dat er 2 Sims op de woonkavel aanwezig zijn.
20. Laat je Sim liegen tegen een andere Sim. ( 8 uur en 20 minuten )
21. Kijk naar sport op tv. ( 9 uur en 30 minuten met een 3* tv )
22. Probeer een oplossing te bedenken. ( 1 uur en 12 minuten )
23. Beken aan 5 Sims. ( 5 uur )
24. Bedenk een plan. ( 14 uur en 10 minuten)
25. Stuur 5 Sims naar het sportpark van de Middelbare school.
26. Voer sportactiviteiten uit op het sportveld. ( 18 uur en 20 minuten )
27. Omhels Vernon. ( 22 uur en 30 minuten)
28. Bouw het lokaal.

Als je dit allemaal hebt uitgevoerd speel je de hobby Klaslolbroek vrij.

Mochten er dingen niet kloppen in deze walktrough of je hebt toevoegingen, plaats het gerust! :D
Laatst gewijzigd door Elizaa2016 op 06 sep 2017, 07:32, 2 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

Wat misschien wel handig is om te weten voor de wat nieuwere spelers (zoals ikzelf) is dat je de dierenwinkel moet hebben om verder te komen in deze missie. Ikzelf heb deze nog niet gebouwd en na het opruimen van het veld kreeg ik de opdracht om de dierenwinkel te bouwen. Mooi balen omdat ik net zo veel geld had uitgegeven aan de school en de missie dus nooit op tijd af ga krijgen :cry:
Ja dat soort tips/adviezen zijn wel handig.
Ik speel zelf een al een hele tijd dit spel,dus dan denk je niet zo gauw aan dat soort dingen... ;)
En dit is mijn eerste walktrough die ik plaats,dus nog nieuw voor mij haha!

Maar bedankt voor je tip!
Bij taak 3 en 5 zal ik er bij zetten dat er meerdere spullen liggen die opgeruimd moeten worden. Bij taak 3 rest je het in 1 keer bij taak 5 liggen meer dan 10 dingen er ligt ook een vuilniszak die duurt zelfs 4.30 uur.
molletje83 » 05 sep 2017, 14:32 schreef:Bij taak 3 en 5 zal ik er bij zetten dat er meerdere spullen liggen die opgeruimd moeten worden. Bij taak 3 rest je het in 1 keer bij taak 5 liggen meer dan 10 dingen er ligt ook een vuilniszak die duurt zelfs 4.30 uur.
Aangepast!
heb je per se een tiener nodig voor de missie en daarna de hobby?

is het eerste biggetje (wat je vrijspeelt als je de missie binnen de tijd afrond en de dierenwinkel hebt gebouwd) gratis?

begreep dat de cheerleader pakken (hoofdprijs als je de hobby op tijd voltooid hebt) voor zowel tieners als volwassen sims zijn en zowel mannelijke als vrouwelijke sims?
Sport kijken op tv in met een 3* tv 9 uur en 30 minuten

@ chantalle
De missie kan je met een volwassen sim doen.
De rest van je vragen kan ik niet beantwoorden ben zelf namelijk nog met de missie nog bezig.
Complimenten Elizaa2016 ziet er compleet uit.

De dierenwinkel heb je nodig vanwege het varkentje (1e gratis)
De klas clown hobby kan je met een tiener of volwassene doen maar 1 tegelijk.
De cheerleader kleding is voor dames en heren, volwassenen en tieners.
Laatst gewijzigd door Galdor op 10 sep 2017, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.