Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Kekke Krullen, hmm zijn dit krullen???
Afbeelding
Ah bedoel je het zo @Elizaa2016 de volgende keer is het inderdaad vaak even zoeken.
Hoi,

Misschien een gekke vraag, maar hoe kan het dat jullie al kapsels hebben vrijgespeeld? Zoals ik het heb begrepen krijg je pas een kapsel als je alle 12 medailles hebt? Ik heb vijf sims aan het werk. 3 in niveau 3, 1 in niveau 1 en 1 sim die al niveau 6 is en moet nog één medaille. Heeft iemand tips? :D
Ik doe dit met 10 sims alle 10 op nivo 6 sommigen gebruiken zelfs 20 of 30 sims. Het enige wat je kan doen is doorblijven gaan en als de omstandigheden het toelaten zoveel mogelijk de kortste optie die van 10 minuten. En je moet geluk hebben dat je niet teveel dubbel krijgt. Veel meer tips vallen er niet echt te geven.
Het scheelt ook als je al eerder alle 12 hebt verzameld.
Klopt dat is geheel willekeurig. Zou je maar 1 of twee stijlen echt willen hebben moet je net geluk hebben.

Ik ben klaar :D :D
In de eerste post heb ik onder een spoiler knop een overzichtje van de kapsels geplaatst.
Simslola01 » 07 aug 2017, 22:49 schreef:Ik doe nu ook mee aan deze missie en ik vraag me nu af of ik een van die kapsels krijg als ik hem voltooi of allemaal
Groetjes
Er zijn 4 rijtjes met 3 kledingstukken die je kan verzamelen. Voor elke set van 12 krijg je 1 kapsel.
Dus ja je zou ze allemaal kunnen krijgen, als je genoeg setjes van 12 maakt.