Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Zo te zien een heel nieuwe sortiment kapsels.
Afbeelding
Overzichtje van de kapsels
Spoiler: show
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Galdor op 07 aug 2017, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

voor wie graag wilt weten wat voor soort kapsels je kan verwachten

https://www.youtube.com/watch?v=1VpIwugy6Kk" onclick="window.open(this.href);return false;

als de link het niet doet... via youtube...abegail the simmer heeft hier een video over (sims freeplay new hair event op youtube)

in deze video zie je niet alle kleuren kapsels maar er zijn meer kleuren beschikbaar... (paars,roze.rood enzo...net als bij boettiekkapsels)

het is dan wel nog even naar onder scrollen want boettiekhaar,de trouwkapsels, oude lang haar evenement, stijlen der tijd en charmante kapper staan er ook tussen...
Zaterdag vermoed ik. Het trouw evenement liep tot afgelopen maandag dan vaak nog de 2 of 3 dagen reserve tijd, tel daar nog 2 a 3dagen rust bij dan kom ik op zaterdag uit ongeveer.
Zal na de middag zijn of net voor de middag, als er morgen staat bij zo'n aankondiging is dat vaak letterlijk 24 uur later.
Herstel het is nu 9:10 en ik log in en krijg de melding dat het begonnen is.
Negen dagen negen kapsels 11 kleuren per kapsel. Althans de eerste die ik kreeg is er in 11 kleuren dus ik gok dat dit voor alle kapsels zo zal zijn.
Afbeelding