Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Elizaa2016 » 28 jul 2017, 13:12 schreef:
Galdor » 28 jul 2017, 12:33 schreef:Verhip je hebt gelijk. Ik had alwel gemerkt dat niet ze van de hapjes tafels konden eten.
Raar! Zo heeft het ook niet veel nut om de keukenbladen in een huis te zetten vind ik.
Precies. Ik had al wel gezien dat mijn chefkok weinig kon maken maar er niet aangedacht om wat hulpmiddelen neer te zetten. Wat dus niet kan. Hopelijk wordt dat gefixed.
Laatst gewijzigd door Galdor op 28 jul 2017, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

met de hak over de sloot heb ik dit evenement gehaald (2 dagen over)

1e trouwkavel/receptie is in aanbouw
(voor degene die het nog niet weten...de eerste is gratis)
nog even... en dan krijgen mijn sims de bruiloft (en) van hun leven :D

ik vond dit een leuk evenement om te doen

iedereen die momenteel nog bezig is aan dit evenement veel succes gewenst
chantalle » 28 jul 2017, 18:17 schreef:met de hak over de sloot heb ik dit evenement gehaald (2 dagen over)

1e trouwkavel/receptie is in aanbouw
(voor degene die het nog niet weten...de eerste is gratis)
nog even... en dan krijgen mijn sims de bruiloft (en) van hun leven :D

ik vond dit een leuk evenement om te doen

iedereen die momenteel nog bezig is aan dit evenement veel succes gewenst
Nou, hakken over de sloot? Ik vind 2 dagen nog best veel. Ik heb nog 1,5 dag, moet alleen nog de laatste trouwkleding en met mijn berekeningen heb ik het glas precies zondag ochtend bij elkaar, de sieraden heb ik al, het keramiek morgen ochtend en de bouwmunten zijn een twijfel. Ik moet er nog 128 dus de hoofdprijs is zeer welkom :D
Galdor » 28 jul 2017, 12:33 schreef:Verhip je hebt gelijk. Ik had alwel gemerkt dat niet ze van de hapjes tafels konden eten.
Ik heb het zelf (nog) niet gehaald, maar de bar lijkt erg op die van het restaurant. Dus is het niet zo dat als je iemand achter de bar laat staan en dan met een andere sim op een tafel klikt, die sim gaat eten?
Guusje » 28 jul 2017, 20:18 schreef:
chantalle » 28 jul 2017, 18:17 schreef:met de hak over de sloot heb ik dit evenement gehaald (2 dagen over)

1e trouwkavel/receptie is in aanbouw
(voor degene die het nog niet weten...de eerste is gratis)
nog even... en dan krijgen mijn sims de bruiloft (en) van hun leven :D

ik vond dit een leuk evenement om te doen

iedereen die momenteel nog bezig is aan dit evenement veel succes gewenst
Nou, hakken over de sloot? Ik vind 2 dagen nog best veel. Ik heb nog 1,5 dag, moet alleen nog de laatste trouwkleding en met mijn berekeningen heb ik het glas precies zondag ochtend bij elkaar, de sieraden heb ik al, het keramiek morgen ochtend en de bouwmunten zijn een twijfel. Ik moet er nog 128 dus de hoofdprijs is zeer welkom :D
veel succes ... ik hoop voor u en de andere spelers die nog aan dit evenement bezig zijn dat het ook voor jullie gaat lukken...iedereen die nog bezig is met dit evenement...veel succes gewenst
Jisseltje » 28 jul 2017, 23:13 schreef:Ik red het lang niet op snapte nket echte hoe alles werke. Speel het mogelijk nket zo lang. Iemand een ideehoee ik nu nog aan extra bouwmunten kan komen ?
als voor jou de 12 dagen om zijn kan je volgens mij niet meer aan bouwmunten komen. Zijn ze nog niet om dan via het tuintje met de blauwe omranding kaarsen draaien.
Zijn de 12 dagen wel om dan heb je sociale punten nodig en afhankelijk wat je wel of niet hebt vrijgespeeld zullen dat er vrij veel zijn. Die sociale punten kan je krijgen door 20 levenstijl punten gebruiken via een draaiplant in een gewoon tuintje.
chantalle » 28 jul 2017, 18:17 schreef:met de hak over de sloot heb ik dit evenement gehaald (2 dagen over)

1e trouwkavel/receptie is in aanbouw
(voor degene die het nog niet weten...de eerste is gratis)
nog even... en dan krijgen mijn sims de bruiloft (en) van hun leven :D

ik vond dit een leuk evenement om te doen

iedereen die momenteel nog bezig is aan dit evenement veel succes gewenst
Netjes gedaan hoor. Nadeel is ook hier kunnen er maar 10 sims aanwezig zijn. Dus de trouwbeambte het bruidspaar en dan blijven er 7 gasten over dus het is echt een besloten kring zogezegd.
Guusje » 28 jul 2017, 20:22 schreef:
Galdor » 28 jul 2017, 12:33 schreef:Verhip je hebt gelijk. Ik had alwel gemerkt dat niet ze van de hapjes tafels konden eten.
Ik heb het zelf (nog) niet gehaald, maar de bar lijkt erg op die van het restaurant. Dus is het niet zo dat als je iemand achter de bar laat staan en dan met een andere sim op een tafel klikt, die sim gaat eten?
Net als in de bar van het restaurant kunnen ze alleen een drankje bestellen
Afbeelding
Sushi is dat bruiloft voedsel of kipsalade
Afbeelding
Dit is wel grappig
Afbeelding
Galdor » 28 jul 2017, 22:24 schreef:
Jisseltje » 28 jul 2017, 23:13 schreef:Ik red het lang niet op snapte nket echte hoe alles werke. Speel het mogelijk nket zo lang. Iemand een ideehoee ik nu nog aan extra bouwmunten kan komen ?
als voor jou de 12 dagen om zijn kan je volgens mij niet meer aan bouwmunten komen. Zijn ze nog niet om dan via het tuintje met de blauwe omranding kaarsen draaien.
Zijn de 12 dagen wel om dan heb je sociale punten nodig en afhankelijk wat je wel of niet hebt vrijgespeeld zullen dat er vrij veel zijn. Die sociale punten kan je krijgen door 20 levenstijl punten gebruiken via een draaiplant in een gewoon tuintje.

Ik kan alleen nog maar gewone dingen verbouwen zoals tomaten etc staat niets van zoiets bij eerst toen je ze met kaarsen kon verdienen nog wel de twaalf dagen zijn nog niet om loopt pas morgen af
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9