Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Naast alle dagelijkse doelen halen en de eerder genoemde opties helaas niet, als je er niet veel meer nodig hebt kan je eventueel Sociale Punten inzetten. Dat raad ik niet aan tenzij je geluk hebt met de draaiplant.
Heb je wel alle 4 de kaarsenstations gebouwd en constant in gebruik? Je zou dan toch nog wel flink wat kaarsen moeten kunnen fabriceren in de komende dagen, die je met de draaiplant dan kan omzetten naar bouwmunten.

Maar toegegeven, er zijn er best wel wat nodig. Ik heb zelf wat tijd verloren in dit evenement, ben ook niet zeker of ik er voldoende bijeen ga krijgen.
Inderdaad blijf kaarsen maken juist ook als je die voor de overige prijzen niet nodig hebt en doe indien mogelijk alleen de kortste interactie dat levert de meeste materialen op. Geen idee hoe vaak deze evenmenten herhaald gaan worden haal je het wel in 1 keer heb je weinig te doen, deze update was alleen het nieuwe eiland nuttig. Ik gok er op dat ik het haar de volgende in deze reeks ook al heb.
Miranda038 » 18 feb 2018, 20:50 schreef:
Neffertiti » 17 feb 2018, 22:55 schreef:De vorige keer heb k de feestzaal niet gewonnen, nu kon ik het event weer doen met behoud van reeds gewonnen dingen. Nog 100 sleutels en 5 dagen en ik ben er. Ben eens benieuwd.
Ik hoop dat dit voor de kindertijd ook zo gaat zijn. :D
WoW geweldig! Had je de vorige keer ook al de mijlpalen ontgrendeld of alles opgespaard?
@Miranda038, ik had de vorige keer al de helft geopend. En nu de 2de helft gehaald. Had nog 4 dagen over nu
Bij mij zijn nu 12 sims grondstoffen aan het verzamelen.
Het grootste probleem is de bouwmunten.
Van deze kom je gewoon weg te kort.
Ook is mijn spel 12 uur terug gezet in het spel. Hierdoor loop ik ook veel mis.

Helaas krijg ik het hierdoor niet voor elkaar :( :(
@ PineAquarius8221:

Vervelend zeg, zo ineens 12 uur tijdsverlies. Hoe kon dat zo ineens, is er een crash geweest?

Ik denk dat we nu ongeveer in hetzelfde schuitje zitten, want ik denk dat ik ook bouwpunten te kort ga komen. Al kan het bij mij nog wel krap gaan worden.

Ik ga er hierbij van uit dat ik met een draaiplant gemiddeld ongeveer 4 bouwpunten per keer haal. Ik heb dat getest over 50 draaiingen. Dat zijn wel wat te weinig gegevens om daar serieus statistiek op los te laten, maar het geeft toch alvast een voorzichtige indicatie.

Er blijft natuurlijk altijd een kleine kans dat je ineens meer dan 100 bouwpunten wint door 1 keer de draaiplant te gebruiken, wat dan toch flink zou aantellen. In die 50 draaiingen ging dat 2 keer op het uiterste nippertje mis, dus misschien is die kans toch niet verwaarloosbaar. Ik probeer nog maar zoveel mogelijk kaarsen bijeen te krijgen, iedere extra draaiing kan net het verschil gaan maken.
Jammer PineAquarius8221, volgende keer beter. Ze zullen het evenement vast wel weer eens herhalen.
Zeker als je wat tijd verliest, wordt het bijzonder lastig om het nog te halen.

Zelf had ik de eerste 5 dagen van dit evenement nog last van crashes, maar heb de schade toen kunnen beperken. Verder ben ik nog een groot deel van een dag weg geweest, ik heb toen nagelaten om 's morgens vroeg mijn Sims aan het werk te zetten.
Vanmorgen kwam ik 57 bouwpunten te kort en ca. 8500 glazen voorwerpen om het laatste onderdeel te ontgrendelen. Uiteindelijk heb ik het evenement toch net gehaald, door een groot deel (ca. 160) van mijn sociale punten te gebruiken om een en ander te versnellen.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9