Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Ja, ik had het net gehaald. Ik denk dat je het laatste stukje tekst dat ik schreef even gemist hebt:

"Uiteindelijk heb ik het evenement toch net gehaald, door een groot deel (ca. 160) van mijn sociale punten te gebruiken om een en ander te versnellen."

De oorzaak van de crashes lag bij Firemonkeys, achteraf ben ik blij dat ik ze nog op dezelfde dag dat de crashes begonnen, heb aangeschreven. Ik was er toen al vrijwel zeker van dat de oorzaak van het probleem niet bij mij thuis lag.
Het heeft twee weken geduurd voordat de crashes waren opgelost, waarvan dus 5 dagen overlap met dit evenement.
Maar zoals gezegd, heb ik de schade toen kunnen beperken (door vlug een paar Sims aan het werk te zetten en het spel af te sluiten).
Als de voorwerpen echt gekocht zijn (dus niet alleen ontgrendeld), zou je die altijd via de woonwinkel in je inventaris terug moeten kunnen vinden.
Het hangt dan van het voorwerp af, in welke categorie (badkamer, slaapkamer etc.) ze geplaatst zijn.
Bij sommige voorwerpen kun je er misschien over twisten of ze wel zo logisch ingedeeld zijn.
Momenteel zou je alles wat je net ontgrendeld of gekocht is onder de tab nieuw moeten staan, daarna zoals Simplist ook schrijft of in je inventaris of in de woonwinkel onder 1 van de tabbladen.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9