Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

jacolien86 » 29 jul 2017, 22:02 schreef:
Galdor » 29 jul 2017, 19:36 schreef:Soms veranderen die blauwe tuintjes spontaan en zou je een nieuwe moeten plaatsen.
Als de element afgelopen is veranderd het in een gewoon tuintje
Je hebt gelijk maar ook tussendoor is mijn ervaring. Ik heb tot nu bij elk evenement tussentijds een ander tuintje moeten plaatsen omdat deze veranderde in een gewoon tuintje.
Spoiler: show
Live-evenement Trouwbellen (herhaling): evenement van 12 dagen dat tussen 10-13 februari (AEDT) begint
De vorige keer heb k de feestzaal niet gewonnen, nu kon ik het event weer doen met behoud van reeds gewonnen dingen. Nog 100 sleutels en 5 dagen en ik ben er. Ben eens benieuwd.
Ik hoop dat dit voor de kindertijd ook zo gaat zijn. :D
Neffertiti » 17 feb 2018, 22:55 schreef:De vorige keer heb k de feestzaal niet gewonnen, nu kon ik het event weer doen met behoud van reeds gewonnen dingen. Nog 100 sleutels en 5 dagen en ik ben er. Ben eens benieuwd.
Ik hoop dat dit voor de kindertijd ook zo gaat zijn. :D
WoW geweldig! Had je de vorige keer ook al de mijlpalen ontgrendeld of alles opgespaard?
Extra bouwmunten kun je verkrijgen door op een muntbloemperk een draaiplant te gebruiken. Dit gaat in ruil voor kaarsen.

Verder krijg je tijdens het evenement af en toe gratis bouwmunten als je voldoende voorwerpen hebt verzameld, dit kun je in het overzicht zien waar alles ontgrendeld wordt.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9