Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Afbeelding

Overzichtje van het aantal produkten die nodig zijn per beloning.

Afbeelding

Het aantal produkten wat je per actie kan maken bij gebruikmaking van alle werkstations.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Galdor op 19 jul 2017, 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

Elk evenement weer twijfel ik of het de moeite waard is laura craft te kopen....
Wie heeft het wel in bezit en kan me vertellen of het de moeite waard is,aangezien sinds de glytches niet meer werken geen evenement meer haalbaar is :roll:
Eefke » 18 jul 2017, 09:07 schreef:Elk evenement weer twijfel ik of het de moeite waard is laura craft te kopen....
Wie heeft het wel in bezit en kan me vertellen of het de moeite waard is,aangezien sinds de glytches niet meer werken geen evenement meer haalbaar is :roll:
Ik heb de wel een keer gratis gebruikt dat was toen voor 24 uur dat is eenmalig geweest.
Als je de heb ken je elke 2 en half uur bij haar de hoeveelheid kaarsen of ketting enz. Innen van wat je zelf ook kan verzamelen je kan 1 ding kiezen uit war je zelf al heb ontgrendeld

Ik heb zelf altijd zo iets als ik het niet red dan komt het de volgende keer wel vroeg of Laat komt het weer terug.
Over het wel of niet haalbaar zijn zullen de meningen altijd uiteen blijven lopen vermoed ik. Zelf zie ik het als een uitdaging, niet haalbaar is iets anders.
Het komt allemaal op tijdmanagement aan, en kan je ongeveer elke 2,5 uur een paar minuten besteden om je sims aan het werk te zetten. Heel veel tijd hoeft het niet te kosten.
Persoonlijk vind ik laura craft zonde van het geld, ik heb het elke keer zonder gered.
Het is haalbaar ook deze, als je genoeg aandacht aan het spel kan geven, dus ik zelf vind het niet erg dat die glitches eruit zijn want als je het nu haalt is het tenminste een verdiende beloning.

De echte uitdaging ligt nog niet eens bij het materialen verzamelen, de bouwmunten dat is de boosdoener.
ik laat een paar sims koken de rest gaat aan het evenement bezig
koken tot ik 20 lp heb omdat de sp bloem nog steeds 20 lp kost
ik sla het op voordat ik de plant ga gebruiken ...vind ik dat ik te weinig sp krijg dan kan ik nog terug om het opnieuw te proberen
kortste actie...die van 2,5 uur inderdaad

kreeg ook de tip...elke 18-20 minuten krijg je 10 stuks van elk voorwerp ( hiermee bedoel ik als je er 18-20 minuten niet naar gekeken hebt)...bonussen inderdaad (bijvoorbeeld 10 kettingen)
dus dan zou een kookwekker/alarmpje handig zijn om het bij te houden..

door deze hulpmiddelen ben ik al bijna bij de taarten (smullen van de taart)

iedereen succes gewenst met dit evenement
Ik probeer deze keer een andere methode. Eerst alles op sparen en op de laatste of een na laatste dag alles kopen.
Hooguit dat ik de 4 items waar de kaarsen voor nodig zijn wel vast koop.
De reden is dat ik op die manier zoveel mogelijk bouwmunten krijg via de dagelijkse beloningen
Ik werk 36 uur in de week en heb ook diverse evenementen al gehaald sommige ook net niet vaak op de bouwstenen en groene vazen.

Wat ik eigenlijk altijd doe ik als ik me bed uit kom de sims aan het werk zetten dan ga ik naar me werk en in mijn pauzes zet de sims weer opnieuw aan het werk ik pak dan de optie 2.30 of 4.30 afhankelijk hoelaat ik verwacht pauze te hebben.
Als ik thuis ben doe ik 2.30 afhankelijk hoe ik uit kom 6.30 of 8.30 voor de nacht.

Het vorige evenement heb ik op 1 na niet gehaald en de grootste reden daar voor was dat ik 2 dagen weinig tot niks had gedaan door een festival.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9