Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Keramiek en sieraden gaan bij mij ook best traag... Twijfel er sterk aan of ik het ga halen :-(
Bij de bouwmunten moet je gewoon geluk hebben en hopen dat je eens goed draait. Maar we gaan flink verder!

Advertentie

Elizaa2016 » 29 jun 2017, 13:06 schreef:Het is jammer dat je zoveel kaarsen nodig hebt voor de bouwmunten. Dat gaat echt traag qua aantallen.
1000 per 2:30 uur met 4 werkstations dat zijn 3000 tot 4000 per dag en dan houd ik het nog krap aan. Je moet natuurlijk wel geluk hebben niet steeds maar 1 dat schiet niet op.

Ps
Nog 2 dagen en 18 uur om de materialen te verzamelen voor de laatste. Het enige wat tegen kan werken zijn de nog 100 bouwmunten. Verder nog 6x keramiek nog 5 keer sierraden en 6 keer glas op basis van de 2:30 optie. Dat zou in theorie dus nog ongeveer 15 uur zijn
De balk niet vol maakt niet veel uit dacht ik. Als je de laatste kast kan kopen zou je de balk ook vol moeten hebben. En moet je sowiesie de laatste moeten kunnen claimen
Had jij gisteravond nog 2 dagen of waarschijnlijk 1 dag en xx uren ? Of is dat screenshot ouder? Want met 50 uur zou ik het nog haalbaar noemen met 24 al lastiger. En zoals je al aan gaf als je weinig tijd of gelegenheid hebt om te kijken houd het op. Die tijd is natuurlijk een wijds begrip omdat je met 5 tot 10 minuten de boel kan verzamelen en aan het werk zetten. Maar ook dat kan best lastig zijn. Er is nog de lucky shot met 20 LP draaien voor SP met de hoofdprijs 500 SP ben je er.