Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Guusje » 27 jun 2017, 17:40 schreef:Is het zo dat je bij de schoenen en accesoire kasten ook tassen krijgt? Want dat heeft de sim op het plaatje ook.
Plaatjes zijn artistieke weergaven dus niet speciaal. Althans behalve dat ze in de kast zelf staan.

Dit staat op de site van de ontwikkelaar: ": Wardrobes, ottomans, chandeliers, vanity mirror and unique actions for your Sims to use with new furniture and items. Grand prize: Shoes and handbag section."En als ik bij de beschrijving in de app kijk zou ik ook geneigd zijn te denken van wel.

Ik heb even verder gezocht er zijn altijd personen die raadsel achtig snel klaar zijn, wat op het plaatje te zien is heeft met de interactie te maken bij de kast die we als laatste winnen.

Bij het vorige gordijnen evenement stonden er op sommige afbeeldingen meubels voor de ramen binnen en dat werkt helaas ook niet.
Ik vind het wel meevallen ik lig aardig op mijn schema en zo te zien zit jij daarvook wel op. Ik moet vanaf de kroonluchters nog kopen dus wat zijn dat nog 4 dingen inclusief de eindprijsAfbeelding
40 voor de 1e kaarsenmaak stations en een aantal om de laatste uur in te korten hier en daar. Niet echt veel nog, maar wat is veel.
Net de laatste 2 ontgrendeld. Nu nog van alles maken om ze te kunnen kopen, en geluk met de draaiplant.