Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Afbeelding
De is vandaag weer een live evenementen begonnen.
Weer met de kaarsen station ect.
tip als je de eerste keer kaarsen moet maken zet dan 4 sims aan het werk dan heb binnen een paar seconden 200 kaarsen ipv 50 doe dit ook met het vullen je vult maar voor 2 keer maar ze zijn wel lekker snel klaar met vullen.

Advertentie

Voor het aanvullen zou ik bij de eerste keer SP gebruiken als je deze hebt kan je meteen 18 keer een actie uitvoeren scheelt zeker 1 of 2 keer 2,5 uur aanvultijd
Hij gaat wel lekker snel me sims 1 keer aan het werk gezet voor het verzamelen van kaarsen en heb het keramiek station al ontgrendeld.

Nog een tip laat je meubels na afloop van dit evenement staan dat doe ik al een paar evenementen dan heb je nog voorraad in je meubels als je dat bij afloop van het vorige evenement nog had.
molletje83 » 25 jun 2017, 21:16 schreef:Hij gaat wel lekker snel me sims 1 keer aan het werk gezet voor het verzamelen van kaarsen en heb het keramiek station al ontgrendeld.

Nog een tip laat je meubels na afloop van dit evenement staan dat doe ik al een paar evenementen dan heb je nog voorraad in je meubels als je dat bij afloop van het vorige evenement nog had.
Dat is vreemd omdat alles aan het eind van de rit in simoleons wordt omgezet hoewel dat is het eindproduct niet de grondstoffen.
Valt mee ik heb tot en met de chaisse long al kunnen kopen.
Hier een tabel van wat je nodig hebt en het aantal interacties
Bij de aantallen van het 1e tabel ga ik uit van 4 kaarsen stations 4 keramiek 3 kralen en 2 glas.
Bij het regeltje langste zie je het aantal interacties op basis van 8:30 bij korste die de voorkeur heeft 2:30 vind een goeie mix en het is te doen, de bouwmunten als je de dagelijkse doelen haalt krijg je minimaal 301 van de totaal 570 benodigde.
Afbeelding
Elizaa2016 » 26 jun 2017, 12:47 schreef:
Kristitie » 26 jun 2017, 12:45 schreef:Is er echt geen enkele manier meer om die werkstations te vermenigvuldigen? :?
Ben bang van niet. :(
Het glitchen werkt nog wel heb ik gelezen maar dan niet vermenigvuldigen wel kan je dan steeds een nieuwe kopen die vol is, maar of dat het waard is betwijfel ik.
Als je genoeg sp hebt, 10 per werkstation krijg je een voorraad voor 18 interacties bij het kaarsen station dat zou genoeg zijn om alle nodige kaarsen bij elkaar te sprokkelen zonder bijvullen op basis van de korstste interactie.