Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Kristitie » 26 jun 2017, 13:20 schreef:Je hebt dan ook nog heel wat kaarsen nodig om munten te draaien, denk ik...
Klopt. Of je moet de hobbys gebruiken om LP te verzamelen en die gebruiken in een gewoon tuintje om te draaien voor SP de SP bouwmunten draaiplant heeft sowieso hogere opbrengst.
Met kaarsen is mijn ervaring hoemeer hoe beter dus in het begin gewoon proberen de 10 muntjes voor de dagelijkse beloning heb je de kaarsen niet meer nodig voor de prijzen dan pas draaien als je er minstens 5.000 hebt. En helaas komt daar geluk bij kijken.
Galdor » 26 jun 2017, 12:54 schreef:
Elizaa2016 » 26 jun 2017, 12:47 schreef:
Kristitie » 26 jun 2017, 12:45 schreef:Is er echt geen enkele manier meer om die werkstations te vermenigvuldigen? :?
Ben bang van niet. :(
Het glitchen werkt nog wel heb ik gelezen maar dan niet vermenigvuldigen wel kan je dan steeds een nieuwe kopen die vol is, maar of dat het waard is betwijfel ik.
Waar heb je dat gelezen?
Niet hier op de site toch?
Elizaa2016 » 26 jun 2017, 14:27 schreef:
Galdor » 26 jun 2017, 12:54 schreef:
Elizaa2016 » 26 jun 2017, 12:47 schreef:
Kristitie » 26 jun 2017, 12:45 schreef:Is er echt geen enkele manier meer om die werkstations te vermenigvuldigen? :?
Ben bang van niet. :(
Het glitchen werkt nog wel heb ik gelezen maar dan niet vermenigvuldigen wel kan je dan steeds een nieuwe kopen die vol is, maar of dat het waard is betwijfel ik.
Waar heb je dat gelezen?
Niet hier op de site toch?
Nope een facebook vriend/buur had het uitgeprobeerd. Hoe dan ook de kosten en de baten wegen niet tegen elkaar op in mijn ogen.
Galdor » 25 jun 2017, 22:40 schreef:
molletje83 » 25 jun 2017, 21:16 schreef:Hij gaat wel lekker snel me sims 1 keer aan het werk gezet voor het verzamelen van kaarsen en heb het keramiek station al ontgrendeld.

Nog een tip laat je meubels na afloop van dit evenement staan dat doe ik al een paar evenementen dan heb je nog voorraad in je meubels als je dat bij afloop van het vorige evenement nog had.
Dat is vreemd omdat alles aan het eind van de rit in simoleons wordt omgezet hoewel dat is het eindproduct niet de grondstoffen.
Ik bedoel ook niet wat je verzameld heb daar krijg je inderdaad geld voor.
Maar je moet grondstoffen hebben in je meubel om bijvoorbeeld kettingen te maken. Deze blijven wel behouden behalve die van de kaarsen. Als je je meubel in je inventaris is hij daarna ook leeg
Volwassen sims krijgen een extra actie bij de eerste kasten met een leuke animatie van wisselende kleding.
Afbeelding