Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Er is een nieuw evenement begonnen!
Zitten leuke dingen tussen!
Hopelijk halen we het om een hoop dingen te bemachtigen!

Succes allemaal! :D

Advertentie

Voor wie benieuwd is heb ik alles opgeteld
13.850 kaarsen, 39.735 keramiek, 32.950 kralen kettingen, 17.500 glazen kannen en 500 bouwmuntjes.
Posifief minder bouwmunten nodig dan voor het Feesthuis. Van 760 naar 500.
Kaarsen zijn ook verminderd met bijna 6.000, keramiek en kettingen 20.000 minder, glas 10.000 minder.

Mag ook wel gezien we maar 5 dagen hebben

35 uur kaarsen maken 66 uur keramiek 41 uur sieraden en 35 uur glas op basis van de 2:30 interactie
Zonder rekening te houden met de bonussen etc.
Het gaat op zich best vlot. Mits je de 2:30 kan doen ben gister aan de late kant begonnen maar heb nu al wel het sieraden station aan de gang.
Vandaag voor de bonus de droogmolen gekocht.
Ik heb ook net het sieradenstation vrijgespeeld.
Het zijn wel evenementen waar je heel veel aandacht aan moet besteden.
En het lijkt ook onwaarschijnlijk dat je alles kan halen denk ik. ( Zonder geld uit te geven )
Als je genoeg SP bij elkaar weet te sparen met de sociale taken, en die tactisch gebruikt bijvoorbeeld de laatste items ontsluiten in plaats van de bouwmunten lijkt dat wel mee te vallen. Maar het zijn geen evenementen voor als je alleen thuis op de tablet speelt dat is zeker.
inmiddels bij het glasstation :D

heb lp gekookt en telkens gedraaid aan de sp plant tot ik 40 sociale punten heb.. dit doe ik een paar keer per dag
eindelijk ga ik zo,n evenement als deze halen :D

update 19;30
... ik ben toch maar gestopt met dit evenement...ik werd er niet bepaald vrolijk van om telkens 20 lp te koken omdat die sp plant helaas zo duur is werd het frustrerend en ik er geen echt geld in wil steken... ondanks dat heb ik wastafels tegels vintage en geometrisch en de wasrekken/waslijnen voor buiten... daar ben ik dan ook wel tevreden mee... 2 van deze evenementen (disco en wasserette) in een update vind ik ook wel erg veel...