Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Hallo allemaal, ik kreeg de melding dat binnenkort het landelijke hoeve evenement start. Klopt het dat er geen walk through van is? Iemand nog tips? Met name dat ik bij elk evenement zoveel van die paarse mensjes nodig heb?
Groetjes, Mokie11

Advertentie

Paarse mensjes?

Ik denk dat dit de hobby houtsnijwerktafel is. Deze kan je kopen in de dumpwinkel en glitchen met de veranda glitch.

Tip je kan nu al beginnen om niveau 6 van de hobby houtsnijwerktafel te ontgrendelen.
Afbeelding
Hoi Bianca, ik ben bijna klaar met het romantische eiland evenement. Dat was 14 dagen achter elkaar. Dus dit hoeve evenement moet wel iets heel moois opleveren, anders heb ik er niet zoveel zin in. Weet jij wat het hoeve evenement oplevert? Ik heb nu geen sims beschikbaar die hobby houtsnij werken heeft. Groetjes Mokie 11
Paarse muntje zijn sp. Sociale punten. Die krijg je als je opdrachten bij je buren doet. Maar inderdaad lastig te halen.

Ik denk dat dit een nieuwe tijdelijke hobbie is. Ik kan er namelijk ook niets over terug vinden.
Ik denk dat het meubels zijn.
Maar het duurt nog een paar dagen tot de tijdelijke hobbie start.
Hopelijk nadat de romance eiland afgelopen is.
Als je de houtsnijwerktafel al tot niveau 6 hebt ontgrendelt hoef je dat niet meer te doen. Anders lijkt het me toch verstandig om 1 sim te laten beginnen.
hallo

hoelang duurt het om niveau 6 in houtbewerking te krijgen? ik was niveau 3 maar ik had die sim gebruikt tijdens de ijssculpturen (wat misschien niet handig was) en nu ben ik terug bij af...niveau 2 ,broekie, kan ik alsnog zonder lp het evenement halen? of wachten op een herhaling? (merk dat houtbewerking van 12 uur minder snel vooruitgang levert dan bijvoorbeeld mode ontwerpen van 12 uur)

wat kan ik in dit geval het beste doen? :?
alvast bedankt

chantalle