Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

En we krijgen binnenkort weer een kans, had hem dit voorjaar niet gehaald dat zal nu wel anders zijn.
hij is weer begonnen vanaf vandaag :D

ik heb gelijk een grote vooruitgang gemaakt door mijn sp in te zetten (111 sp verzameld de afgelopen dagen,veel sp bloemen gedraaid)
ben inmiddels net voorbij keramiek

iedereen succes gewenst met dit evenement
Ik dacht dat ik meer moest vrijspelen blijkbaar alleen de laatste nog :D
Ps ligt het aan mij of zat er begin dit jaar meer tijden tussen de aanvang van de evenementen? Afbeelding
molletje83 » 01 nov 2017, 14:47 schreef:Als je naar eerste bericht kijk was het toen ook 12 dagen.

Het viel me wel op dat ik nu geen gratis draaibloem kon gebruiken bij de intro
Ik bedoelde niet zo zeer de tijd van het evenement, maar de tussentijd, dus na één evenement hadden we toch vaak 3 rust dagen zogezegd.
Dat van die bloem viel me ook op inderdaad.
Weet iemand toevallig hoe vaak een evenement kan terugkomen als ke hem niet gehaald of gedaan hebt? Ik bem ooit begonnen met spelen en ben toen na een aantal jaar gestopt en heb er nooit meer naar omgekeken. Nu al weer een tijdje bezig en lekker op schema bij dit evenement. Maar baal wel dat ik dan dus heel veel evenementen heb gemist. Hoop dat iemand het weet want kan het echt nergens vinden en wil heel graag alle evenementen die ik heb gemist nog overdoen. :D
@manonetjepo daar is moeilijk antwoord op te geven. De hobby gerelateerde evenementen lijken het meest terug te komen soms met andere beloningen. De live evenementen lijken een kortere herhalings periode te hebben. Maar gezien ik pas in januari ben begonnen met spelen kan ik daar dus behalve op basis van wat ik hier terug vind weinig zinnigs over zeggen.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12