Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Dit wordt echt niks deze keer, haha. Ik draai alleen maar 1 of 2 op het rad :roll: Zelfs als ik hem op sla en daarna weer opnieuw het spel download draai ik niet hoger dan 2 haha. Hoe kunnen mensen 125 draaien? :lol:

Advertentie

Amarora » 05 nov 2017, 00:52 schreef:Dit wordt echt niks deze keer, haha. Ik draai alleen maar 1 of 2 op het rad :roll: Zelfs als ik hem op sla en daarna weer opnieuw het spel download draai ik niet hoger dan 2 haha. Hoe kunnen mensen 125 draaien? :lol:
Dat heet geluk :lol: hebben of sp vergokken ;) dan is het minimum in iedergeval 5 munten.
nog 12.500 glazen kannetjes en ik kan de chateau bouwen :D

dat wordt nog wel even wat lp omzetten in sp denk ik

maar als dat lukt heb ik het eindelijk gehaald..(vorige keer was het me niet gelukt)
Ik ben ook al een paar dagen klaar weer iets van het lijstje gekruist, dit was de enige die destijds niet was gelukt. Ik hoefde alleen het fontein dus kon ik meteen alle kaarsen voor de bouwmunten inzetten.
Hoi,

Ik ben een beetje aan het uitrekenen hoeveel voorwerpen ik vandaag zou kunnen halen omdat de tijd bijna op is ,maar ik heb mijn Sims al aan het werk gezet maar ik weet niet meer hoeveel je krijgt bij 6u 30 :? . Wil iemand eens zeggen hoeveel je krijgt?
Lottieeee » 10 apr 2018, 11:07 schreef:Hoi,

Ik ben een beetje aan het uitrekenen hoeveel voorwerpen ik vandaag zou kunnen halen omdat de tijd bijna op is ,maar ik heb mijn Sims al aan het werk gezet maar ik weet niet meer hoeveel je krijgt bij 6u 30 :? . Wil iemand eens zeggen hoeveel je krijgt?
455 kaarsen als het goed is.
Ik zal er niet raken. Heb iedere dag alles om de 2u30 gedaan en 's avonds 8u30 en toch raak ik er niet. Je kan toch niet iedere 10 minuten online gaan om de extra's ook nog te verzamelen? :(
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12