Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Voor de veranda glitch moet je de ontdekkingsmissie Vredige veranda gehaald hebben. Levensbollen zijn niet nodig om voorwerpen te kunnen kopiëren, dat is enkel handig om snel geld te verdienen en om veel levensbollen te krijgen.

Advertentie

Ik ben gestopt met sparen voor het event. Het is bijna onmogelijk om al die punten bij elkaar te krijgen zonder veel SP uit te geven/kopen. Heb alles tot en met de franse tapijten. Buitenmuren krijg je eenmalig, de rest kun je eenmalig gratis krijgen.

Ik had alle werkstations gekocht en in gebruik, continue. Overdag met 2,5u of 4(?)u en 's nachts 8u. Als je nog 1 op voorraad hebt een ronde voor de 'nachtdienst', zet je sim aan het werk en annuleer de actie zodra je sim bezig is. Zo verlies je 1 op voorraad en kun je eerder bijvullen en dus winst behouden. :)

Je kunt in het franse chateau kijken door in je prijsvoortgang te kijken. Rechts onderin staat een groene loep.
Fiep » 10 feb 2017, 01:36 schreef:Ik ben gestopt met sparen voor het event. Het is bijna onmogelijk om al die punten bij elkaar te krijgen zonder veel SP uit te geven/kopen. Heb alles tot en met de franse tapijten. Buitenmuren krijg je eenmalig, de rest kun je eenmalig gratis krijgen.

Ik had alle werkstations gekocht en in gebruik, continue. Overdag met 2,5u of 4(?)u en 's nachts 8u. Als je nog 1 op voorraad hebt een ronde voor de 'nachtdienst', zet je sim aan het werk en annuleer de actie zodra je sim bezig is. Zo verlies je 1 op voorraad en kun je eerder bijvullen en dus winst behouden. :)

Je kunt in het franse chateau kijken door in je prijsvoortgang te kijken. Rechts onderin staat een groene loep.
Heb je de veranda glitch niet gebruikt?
Dan is het wel haalbaar.
Ook al kost het al met al sowieso veel tijd.
[quote="Mydwryl » 03 feb 2017, 01:17"]Ik heb het idee dat het draaien van drie sprinkhanen doorgestoken kaart is: Ik had ook meteen de eerste keer 3 sprinkhanen.

Ik draai me rot aan dat rat maar heb nog nooit 3 sprinkhanen gehad. Ik kom niet verder dan 1, 2, of maximaal 8 bouwmunten per draai. Ga het niet halen helaas...
Maleficient » 11 feb 2017, 13:03 schreef:
Mydwryl » 03 feb 2017, 01:17 schreef:Ik heb het idee dat het draaien van drie sprinkhanen doorgestoken kaart is: Ik had ook meteen de eerste keer 3 sprinkhanen.

Ik draai me rot aan dat rat maar heb nog nooit 3 sprinkhanen gehad. Ik kom niet verder dan 1, 2, of maximaal 8 bouwmunten per draai. Ga het niet halen helaas...
Dát had ik dus ook! In al die dagen dat het evenement aan de gang was geen één keer 3 sprinkhanen gedraaid.. ik zat er qua voorraad bouwmunten bijna helemaal doorheen (niet handig gespeeld, heel veel in 1x ontgrendelen :oops: te verleidelijk)
En ik had de hoop al verloren alles nog te kunnen behalen, maar ik heb het nu tóch weer 'n heel klein beetje terug want, zojuist: 1x 3 sprinkhanen :o :o aahhhhh YESSS! En 2x 2 sprinkhanen, dus dat tikt 'n klein bietje aan.

Denk alsnog wel, dat ik het niet red. Ik heb namelijk nog 'n hoop glazen dingen nodig. En dus ook bouwmunten. Want als ik het ene ontgrendel, schiet 't ander weer flink omhoog in SP. Wat ook kostbaar is. Hopen dat de Sim bij de buurtjes nog 'n hoop SP kan verzamelen, als 'n malle aan de gang met de werkstations en hopen met de bonusfilmpjes dat daar ook nog 'n beetje SP in voorbij komt.
Het wordt duimen draaien, maar ik vrees het jammere :(
Ik heb het ook opgegeven ik heb alleen nog de crêpe kraam gewonnen maar dat gedoe met de sprinkhanen. nooit genoeg bouwmunten en al mijn kaarsen gingen er aan op. ze vroegen wel erg veel bouwmunten voor de laatste paar prijzen :oops: 1 keer 3 sprinkhanen gekregen verder nooit meer dan dat :cry:
Ik kom alleen groene kannen te kort en een heleboel bouwstenen moest de laatste twee nog.
Je heb nu ook maar drie dagen om sp's te verzamelen daar ga ik niet aan beginnen sinds je 20 Lp's moet hebben om sp's te kunnen draaien.

Ik heb ook geen 1 keer 3 sprinkhanen wel 2

Ik wacht wel tot hij een keer terug komt net als het spa evenementen
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12