Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Ik heb de missie voltooid en ben nu aan de aerobics. De aerobicsoutfit is ook de outfit voor het roeien enzo, maar als tieners gaan sporten hebben ze echt een vreselijk outfit aan, hopelijk verandert dit nog. Is het misschien zo dat de outfit die een sim aan heeft (als het een sportoutfit is) ook gelijk de outfit is die je sim aan heeft tijdens aerobics?

Advertentie

Elizaa2016 » 13 jan 2017, 13:40 schreef:Kleine tip:

In het Gezonheidshub ( rare naam trouwens,haha ) kan je maar met 1 persoon meedoen aan het Aerobicsevenement.
Maar als je aerobicstep voor thuis koopt kan je ook meedoen. :D

Ik ben net aan de missie begonnen.
Maar kun je maar 1 step kopen voor thuis of meerdere???
Laatst gewijzigd door Mirr op 15 jan 2017, 01:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Https://youtu.be/yas2ueODJnU" onclick="window.open(this.href);return false;

In dit filmpje werkt de indoor glitch wel. Wie heeft hier al ervaring mee?
Lijkt mij vrij ingewikkeld
Ik heb die weleens geprobeerd kreeg wel dat baby muziek ding voor de baby hobby verdubbeld heb er ook toen de chocolade hobby tafel mee proberen te verdubbelen maar dat kreeg ik niet voor elkaar. Hij moet hier op de site volgens mij ook ergens staan
Me het ongans lopen klooien met de indoorglitch om voldoende aeorobicsteps te krijgen? Check!
Een obscene hoeveelheid lp uitgegeven om meteen in het begin één sim op max level te krijgen met de hobby? Check!
De hele week nachten gehad van minder dan 4 uur omdat ik toch al slecht slaap het event wilde voltooien? Check!

En met al die dingen, met geen seconde missen, soms zelfs interacties versnellen tussendoor, heb ik het uiteindelijk gehaald.
Ik had nog 3 uur over :(

Ik vind de hub echt tof. De sportschool is in de pcspellen vaak een van mijn favoriete kavels. Maar die hobby geeft het bouwen van de hub toch een rare nasmaak. Ik denk ook niet dat ik de hobby nog echt veel zal gaan doen hierna. Is jammer, met al het materieel wat er staat hadden ze behoorlijk wat leuke dingen kunnen doen.