Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Ik dacht dat je de sportkleding meteen krijgt als je de missies binnen 7 dagen voltooid, maar nu moet je eerst die hobby voltooien? Of is dat niet zo?
Guusje » 12 jan 2017, 17:27 schreef:Ik dacht dat je de sportkleding meteen krijgt als je de missies binnen 7 dagen voltooid, maar nu moet je eerst die hobby voltooien? Of is dat niet zo?
Je krijgt een 2 sets sportkleding bij het tijdig voltooien van de missie, de sets van het evenement staan daar los van.
Dit zijn de sets van het tijdig voltooien, wat tevens ook de outfits zijn die je sims automatisch aantrekken als ze met de hobby bezig zijn:

Afbeelding
Mydwryl » 12 jan 2017, 18:52 schreef:
Guusje » 12 jan 2017, 17:27 schreef:Ik dacht dat je de sportkleding meteen krijgt als je de missies binnen 7 dagen voltooid, maar nu moet je eerst die hobby voltooien? Of is dat niet zo?
Je krijgt een 2 sets sportkleding bij het tijdig voltooien van de missie, de sets van het evenement staan daar los van.
Dit zijn de sets van het tijdig voltooien, wat tevens ook de outfits zijn die je sims automatisch aantrekken als ze met de hobby bezig zijn:

Afbeelding
Oké gelukkig, krijg je dan ook een nieuwe categorie in de kledingkast met sportkleding die je Sims dan automatisch aantrekken als ze gaan sporten? (Net als slaap & zwemkleding) want ik vind wat ze nu aantrekken als ze bijv. Gaan roeien best wel suf.
missie gehaald :D evenement helaas niet... marktevenement kwam langs en ik had toch de levende teddy voor laten gaan .... kwam erachter dat je de top broek en schoenen ook los kunt combineren en niet perse als volle outfit.... :D
ik hoop dat ze nog op een andere manier te winnen zijn (desnoods in een markt evenement)

kunnen tienersims ook fitnissen?
Kleine tip:

In het Gezonheidshub ( rare naam trouwens,haha ) kan je maar met 1 persoon meedoen aan het Aerobicsevenement.
Maar als je aerobicstep voor thuis koopt kan je ook meedoen. :D
De outfit die ze droegen tijdens het aerobicen (of wat is het woord?) veranderde wel toen ik de eerste set vrijspeelde :shock:
Vraag me af of hij straks weer veranderd. Ik vind dat ik de volgende set straks ook heb :lol: