Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
franciinaa » 13 dec 2016, 21:21 schreef:
SeaWitch_Steffie » 13 dec 2016, 18:21 schreef:Ik heb 10 madelief planten staan en 10 hyacint en pak regelmatig de bonus tussendoor mee van de bloemenplukkers.
Het hangt ook af van de hoeveelheid sims die je kan inzetten natuurlijk.
Ik heb 31 sims in totaal in mijn stad wonen, dat is het maximale wat kan momenteel (zit in level 51). Waarvan nog 1 kind en 2 tieners. Heb volgens mij 8 madeliefplanten en 7 hyacintplanten.
Maar als ik zie dat sommige de persoonlijke voortgang al af heb denk ik wtf hoe dan haha
Ik heb dat niet eens want de glitch doet et niet bij mij :( dus ja dat vraag ik ookaf hoe mensen zo snel zijn

Advertentie

Eliine_94 » 13 dec 2016, 20:34 schreef:
franciinaa » 13 dec 2016, 21:21 schreef:
SeaWitch_Steffie » 13 dec 2016, 18:21 schreef:Ik heb 10 madelief planten staan en 10 hyacint en pak regelmatig de bonus tussendoor mee van de bloemenplukkers.
Het hangt ook af van de hoeveelheid sims die je kan inzetten natuurlijk.
Ik heb 31 sims in totaal in mijn stad wonen, dat is het maximale wat kan momenteel (zit in level 51). Waarvan nog 1 kind en 2 tieners. Heb volgens mij 8 madeliefplanten en 7 hyacintplanten.
Maar als ik zie dat sommige de persoonlijke voortgang al af heb denk ik wtf hoe dan haha
Ik heb dat niet eens want de glitch doet et niet bij mij :( dus ja dat vraag ik ookaf hoe mensen zo snel zijn
Ik denk dat die mensen dan VIP zijn. Anders zou ik het ook niet weten hoe je dit zo snel voor elkaar krijgt.
Ik zit echt ontzettend te no-lifen momenteel met het spel, maar ik ben 'pas' bij de eerste bouwpuntenmijlpaal na het vrijspelen van het enorme viooltje.
Er zijn 25 sims aan het plukken, ik hop de hele dag rond voor bonussen, maar alles al af hebben is wel heel ver :shock:

Hopelijk blijven de mensen die klaar zijn wel viooltjes plukken. Als er niet meer geplukt wordt stagneert de communityvoortgang en dan komen we nooit achter het verhaal :o :(
Mydwryl » 13 dec 2016, 21:16 schreef:Ik zit echt ontzettend te no-lifen momenteel met het spel, maar ik ben 'pas' bij de eerste bouwpuntenmijlpaal na het vrijspelen van het enorme viooltje.
Er zijn 25 sims aan het plukken, ik hop de hele dag rond voor bonussen, maar alles al af hebben is wel heel ver :shock:

Hopelijk blijven de mensen die klaar zijn wel viooltjes plukken. Als er niet meer geplukt wordt stagneert de communityvoortgang en dan komen we nooit achter het verhaal :o :(
Ik heb nog maar net sinds vandaag de hyacinten. Heb net wel mijn madeliefjes met de glitch van 7 naar 10 gemaakt.
Ga zo bij de hyacinten ook met de glitch even wat meer maken.
Heb momenteel 17 sims aan het plukken.
Ben zelf momenteel ook een no lifer hoor haha. Moest gisteren naar school dus toen niet veel kunnen doen, maar nu probeer ik ook steeds alle extra bonussen te pakken
Ik heb 34 sims ze zijn allemaal bezig.
Ik nu bezig voor enorme bosglijbaan te ontgrendelen. Alleen nog 5000 margriet en 231 bouwmunten.
meeste sims zijn ook bezig met de margrieten te plukken.
als ik dat af heb laat ik nog 5 sims margriet plukken en de rest andere bloemen.

wie heeft er regenboogbloemenbloei gekocht?

Ik had tip ergens gelezen
Kies vooral de optie van 3.3 uur, dan krijg je in verhouding veel meer bloemen dan met de langere opties
Ik heb nu 2 dingen gebouwd, alleen de bouwmunten zijn een groot probleem, maar ga me nu eerst focussen om alle bloemen binnen te krijgen. Daarna op naar de gele bloemen + bouwmunten draaien.

De glitch werkt overigens uitstekend op mijn mobiel, er zijn 29 sims aan het planten en dan moet er tussendoor ook nog een sim werken om de simsmarkt opdracht binnen te krijgen ☺️ Druk druk druk!!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 17