Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Het is ook pittig.
Zeker naast de al zo'n 45.000 madeliefjes die de 'gewone' bouwwerken nodig hebben.
En de 129.000 hyacinten, 82.300 petunia's en 68.500 viooltjes...
Die kleine 2.000 bouwpunten wordt knokken.

Ach, ik had toch al weinig zin in kerstmis.
Ik heb net zitten rekenen. Het kampvuur heb ik al, die zit er niet bij. Voor de rest heb je nodig:
Madeliefjes: 41.600
Hyacinten: 129.000
Petunia: 103.000
Viooltjes: 68.500
Bouwmunten: 1805
Dit zijn alleen de aantallen die nodig zijn om te bouwen.

Voor je bouwmunten heb je madeliefjes nodig en zul je meer dan die 41.600 moeten plukken..
Vraagje:
Wat is wijsheid? Zodra je genoeg bloemen hebt om iets te ontgrendelen, datgene ook meteen ontgrendelen of even doorsparen totdat je alles in 1 keer kunt ontgrendelen?
Ik heb nu namelijk genoeg madeliefjes om het kampvuur te ontgrendelen, maar voor de rest dus nog niet. Ik vind het heel verleidelijk om het kampvuur meteen te ontgrendelen, maar wil van de andere kant ook nog door sparen voor Petieterige Theetijd, Lekkende Bladerkano en Enorme Bosglijbaan.
Dus... what should I do?
Als je niet verwacht dat je ze uiteindelijk allemaal haalt, zou ik sparen voor de dingen die je het liefste wil.
Als je verwacht dat het uiteindelijk wel gaat lukken kan je het net zo goed meteen ontgrendelen. Je zit ook nog met bouwtijd en dergelijke.
Tenminste... Dat zou mijn gedachte zijn.

Probeer wel wat madeliefjes over te houden om je bouwmunten te kunnen draaien. In ieder geval 10 per dag zodat je de bonussen van je dagelijkse doelen kan claimen. Scheelt ook weer 25 bouwmunten per dag.
Mydwryl » 13 dec 2016, 16:31 schreef:Als je niet verwacht dat je ze uiteindelijk allemaal haalt, zou ik sparen voor de dingen die je het liefste wil.
Als je verwacht dat het uiteindelijk wel gaat lukken kan je het net zo goed meteen ontgrendelen. Je zit ook nog met bouwtijd en dergelijke.
Tenminste... Dat zou mijn gedachte zijn.

Probeer wel wat madeliefjes over te houden om je bouwmunten te kunnen draaien. In ieder geval 10 per dag zodat je de bonussen van je dagelijkse doelen kan claimen. Scheelt ook weer 25 bouwmunten per dag.
Hoezo scheelt dat 25 bouwmunten per dag?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17