Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Ik heb inderdaad ook bij meubels gekeken. Ook bij alle andere tabbladen maar kan hem helaas niet vinden

Advertentie

dat is vreemd

ik heb de groene stalen kruk en hij staat bij mij bij tuinmeubels.. (naast de flamingo voor tuindecoraties)

kan het toevallig een bug zijn? ik heb dit ook weleens gehad met winterkleding voor de sims.. ook tijdens een markt evenement had alle leeftijden en zowel mannen als vrouwen gekeken maar ik had niet alles gekregen..terwijl ik het op tijd voltooid had. ik miste wat truien die op het plaatje stonden
Hallo allemaal,

Ik ben bezig in de filmstudio, het politiebureau en het ziekenhuis en ik heb op die drie plaatsen juist een munt verdient. Maar de opslag hiervan zou vol zijn? Bij mij zijn de dozen van de simstadsmarkt niet groen vanboven. Ik weer niet of het zo duidelijk is wat ik juist bedoel?
Hoi,

Als je boven de meest rechtse doos van de Simstadmarkt kijkt, zie je daar een klein muntje getekend met daarachter waarschijnlijk de cijfers 3/3. Dit betekent dat je al drie munten in je opslag hebt (en de maximum opslagcapaciteit is ook 3). Je opslag van munten is dan vol.

De munten die je daarna verzamelt, hebben als het goed is dan ook een rode rand, wat aangeeft dat de opslag vol is. Zolang je Sim die die munt verdiend heeft nog aan het werk is, blijft die gekoppeld aan de munt met rode rand. Je zal dan een tweede Sim moeten gebruiken om grondstoffen te verzamelen of die ene Sim zijn werk laten beëindigen (via het rode kruisje nadat je de Sim geselecteerd hebt). Die Sim is dan ontkoppeld van de munt en kan weer opnieuw aan het werk gezet worden. Het muntje met rode rand blijft gewoon aanwezig.

Als je de juiste grondstoffen hebt verzameld, komt er weer een groen vinkje bij de doos of dozen en kun je die dozen weer versturen (doos aanklikken en dan rechts bestelling verzenden).
Zodra je weer een nieuwe doos kan versturen waarvoor je een muntje nodig hebt, zie je na het verzenden bovenaan in de Simstadmarkt 2/3 staan (2 munten in de opslag van de 3). De rode rand van de munten die nog niet in de opslag zaten, verdwijnt dan, totdat je weer zo'n munt aanklikt en de opslag weer vol is.

Bedenk dat het vroegtijdig beëindigen van het werk van een Sim betekent, dat opgedane ervaring van die werkdag verloren gaat. Maar dit is over het algemeen een betere keus dan het muntje met rode rand aan te kikken en te laten verdwijnen, want die gaat dan definitief verloren doordat de opslag vol is. En een voordeel is dat je die Sim direct weer aan het werk kan zetten.
Je kan ook wachten totdat de werktijd van die Sim erop zit. Maar dan kun je die Sim de volgende dag pas weer aan het werk zetten.