Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Hier ook een rendier! En die waren al verkrijgbaar bij mijn dierenwinkel.
Zou deze weer voor iedereen gelijk zijn?

Advertentie

Hier warme winterkleren.
Nu ik de werkstations allemaal flink ge-upgrade heb, gaat het een stuk sneller, ben al ruim over de helft.
Ik ben ook met de markt gestopt, nu de romance update er is. Heb daar al mijn sims voor nodig.
Jammer dat alles tegelijk komt.
TheClaudia » 26 mei 2017, 15:28 schreef:Zijn de simstad muntjes nog van belang bij een ander onderdeel binnen het spel of dat helemaal niet? Ik heb dit event namelijk bijna gehaald. En kan dus kiezen of ik de laatste paar punten haal met voorwerpen of zo'n muntje. Heb ik dat muntje nergens meer voor nodig verder doe ik die. En spaar ik de voorwerpen. Maar als die nog terug komt bij een ander event bewaar ik hem liever. Iemand een idee of die alleen bij dit event nodig zijn of vaker?
Als je het muntje bedoeld die je van de postbode krijgt. Zou ik zeggen het kan allebei. Bij de volgende simstad markt kan je ze weer nodig hebben. Dus het zou slim zijn om te bewaren.
Hi allemaal. Ik ben bezig met een simstadmarkt evenement en heb daarbij een grijze stalen kruk gewonnen. Echter kan ik deze niet terug vinden in mijn inventaris. Iemand hier ook last van (gehad)? Enig idee wat ik er tegen kan doen. Heb dit probleem inmiddels vaker gehad...
Op welke plek(ken) heb je gekeken?
Er staan bij mij krukken in het woonkamergedeelte, maar degene die jij zoekt, staat bij mij in het meubelgedeelte.