Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
franciinaa » 01 dec 2016, 21:06 schreef:
Eliine_94 » 01 dec 2016, 17:49 schreef:Kan me niet voorstellen dat iemand uberhaupt die camera of zoals nu die Velduil gaat halen :shock: :shock:
Velduil? Bij mij is het een levende teddybeer..
En bij mij een een beer van lapjes... :shock: ....ik ga daar nog niet eens
aan beginnen , gebruik ik m'n dingen liever om de werkstations te update
De politie auto heb ik gewonnen , de filmcamera hoefde ik niet zo nodig , en de fondueset daarna had ik zelf al

Advertentie

Annet » 01 dec 2016, 21:10 schreef:
franciinaa » 01 dec 2016, 21:06 schreef:
Eliine_94 » 01 dec 2016, 17:49 schreef:Kan me niet voorstellen dat iemand uberhaupt die camera of zoals nu die Velduil gaat halen :shock: :shock:
Velduil? Bij mij is het een levende teddybeer..
En bij mij een een beer van lapjes... :shock: ....ik ga daar nog niet eens
aan beginnen , gebruik ik m'n dingen liever om de werkstations te update
De politie auto heb ik gewonnen , de filmcamera hoefde ik niet zo nodig , en de fondueset daarna had ik zelf al
Hhaha serieus ? Ik heb als prijs "Keizerlijke Velduil". Wat grappig dat dat niet bij iedereen hetzelfde is
Ik mag spelen voor een extra-tijd-muntje :shock:
Die keizerlijke velduil zijn ze echt al weken (in ieder geval bij mij) aan het pushen in de voor-echt-geld-winkel.

Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik met de gewonnen camera en politieauto moet gaan doen in de praktijk, maar die koeriers waren echt ontzettend irritant als je grondstoffen wilde sparen. Nam toch weer de plaats in van een cliënt.
Mydwryl » 01 dec 2016, 22:33 schreef:Ik mag spelen voor een extra-tijd-muntje :shock:
Die keizerlijke velduil zijn ze echt al weken (in ieder geval bij mij) aan het pushen in de voor-echt-geld-winkel.

Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik met de gewonnen camera en politieauto moet gaan doen in de praktijk, maar die koeriers waren echt ontzettend irritant als je grondstoffen wilde sparen. Nam toch weer de plaats in van een cliënt.
Ik heb de politieauto bij de hoofdcommissaris voor de deur gezet , hij is ook de enigste die zijn gewonnen kostuum constant aanheeft , echt irritant vindt ik die koeriers niet , er lopen vier klanten , dus je kan er steeds nog 3 helpen , en na vier uur gaan ze toch weg .
Waar staan die prijzen?
Vorige week won ik een soort boekje voor (kleine) kinderen maar ik weet niet waar ik het terugvind :(
Eliine_94 » 01 dec 2016, 20:14 schreef:
Annet » 01 dec 2016, 21:10 schreef:
franciinaa » 01 dec 2016, 21:06 schreef:
Eliine_94 » 01 dec 2016, 17:49 schreef:Kan me niet voorstellen dat iemand uberhaupt die camera of zoals nu die Velduil gaat halen :shock: :shock:
Velduil? Bij mij is het een levende teddybeer..
En bij mij een een beer van lapjes... :shock: ....ik ga daar nog niet eens
aan beginnen , gebruik ik m'n dingen liever om de werkstations te update
De politie auto heb ik gewonnen , de filmcamera hoefde ik niet zo nodig , en de fondueset daarna had ik zelf al
Hhaha serieus ? Ik heb als prijs "Keizerlijke Velduil". Wat grappig dat dat niet bij iedereen hetzelfde is
Zal het zo zijn dat sommige prijzen gewoon van die tijdelijke prijzen bij missies zijn die je destijds niet hebt gehaald? Want volgens mij was die 'levende teddybeer' die ik had ooit eens een tijdelijke prijs bij een missie die ik niet binnen de tijd had gehaald