Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Houden jullie iedere keer in de gaten wanneer de koerier er is? Heb m nu al 2 keer gemist, omdat ik even niet keek. Frustrerend.

Advertentie

Het is bij de koerier ook zo dat je binnen de tijd alle opdrachten voltooid moet hebben ik had vandaag de laatste taak gegeven en die duurde langer dan dat hij nog aanwezig was dus geen muntje toen ik later terug kwam.

@annet
Bedoel jij deze grondstoffen?
Afbeelding

Die worden er gewoon bij op geteld bij je monumenten
molletje83 » 23 okt 2016, 21:58 schreef:Het is bij de koerier ook zo dat je binnen de tijd alle opdrachten voltooid moet hebben ik had vandaag de laatste taak gegeven en die duurde langer dan dat hij nog aanwezig was dus geen muntje toen ik later terug kwam.

@annet
Bedoel jij deze grondstoffen?
Afbeelding

Die worden er gewoon bij op geteld bij je monumenten
Die bedoelde ik...had ze inmiddels ook gevonden....beetje ongeduldig he... :lol: :lol:
molletje83 » 22 okt 2016, 14:36 schreef: Afbeelding
Ik heb een paar koeriers waarvoor de laatste opdracht is gedaan en ik het muntje kan krijgen. Helaas, krijg ik de melding dat de opslag van mijn marktmuntjes vol is en dat ik eerste munten moet uitgeven. Hoe?
In bovenstaande plaatje lijkt een mogelijkheid te zien om ze uit te geven, maar ik zie daar nooit muntjes.
Jaik Dee » 06 nov 2016, 17:10 schreef:
molletje83 » 22 okt 2016, 14:36 schreef: Afbeelding
Ik heb een paar koeriers waarvoor de laatste opdracht is gedaan en ik het muntje kan krijgen. Helaas, krijg ik de melding dat de opslag van mijn marktmuntjes vol is en dat ik eerste munten moet uitgeven. Hoe?
In bovenstaande plaatje lijkt een mogelijkheid te zien om ze uit te geven, maar ik zie daar nooit muntjes.
Op de foto zie je bij de middelste kist een muntje die kisten krijg je tussen door elk half uur.
YYEEAAHHH....ik heb hem gewonnen , en had zelfs nog drie dagen over , en gisteren ook al klaar met de nieuwe meubel missie :D , de eerste politie auto is gratis

Afbeelding