Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Heeft iemand al uitgevogeld hoe de simstad markt werkt , hoe kom je bv aan die munten..??
Ik verstuur nu iedere keer een bestelling als ik de grondstoffen heb , en heb de doodskist al gekregen , en heb bijna de grondstoffen , maar nu gaat de werkplekken updaten wel een stuk langzamer omdat ik de grondstoffen gebruikt voor de bestellingen , ben nu ook voor de tweede keer een koerier aan het helpen , wat kan ik nu het beste doen , de bestellingen verzenden of de werkplekken updaten ...??ik heb geen idee wat ik aan het doen ben... :lol: :lol:

Advertentie

Lastig he. Door dat evenement kom je niet verder in het spel omdat je al die grondstoffen nodig hebt om het te halen.
Wat ik doe, als de dienst er bijna op zit annuleer ik de dienst en dan kan je ze opnieuw aan het werk sturen en dan heb je weer 8 uur. Zo kan je proberen om zoveel mogelijk grondstoffen te verzamelen.
Schaapje » 22 okt 2016, 12:40 schreef:Lastig he. Door dat evenement kom je niet verder in het spel omdat je al die grondstoffen nodig hebt om het te halen.
Wat ik doe, als de dienst er bijna op zit annuleer ik de dienst en dan kan je ze opnieuw aan het werk sturen en dan heb je weer 8 uur. Zo kan je proberen om zoveel mogelijk grondstoffen te verzamelen.

Maar m'n sims zijn net niv 9 , als ik de werkdienst annuleer krijg ik geen badges , zou ook niet weten waar ik de tijd voor een tweede dienst vandaan moet halen , heb ook nog een gezin en aardig wat huisdieren ....this kommer en kwel de laatste tijd met de Sims... :lol: :lol:
Heb ook net de grondstoffen vrij gespeeld , maar weet niet waar ik ze op kan halen....de doodskist stond in m'n inventaris , maar de grondstoffen zie ik nergens....dus we modderen maar weer verder :shock: :D
Ja het is ook lastig. Ik vind het ook erg intensief met al die beroepen. Ik heb deze week toevallig vakantie maar anders heb ik ook geen tijd met werk, gezin en huishouden.
Dit was mijn eerste prijs
Afbeelding

Deze muntjes bedoel je
Afbeelding
Die kan je volgens mij alleen krijgen door koerier te helpen
Laatst gewijzigd door molletje83 op 23 okt 2016, 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik snap ook niet hoe je die munten krijgt. De eerste keer kwam daar een aparte sim voor naar de werkplek, maar gisteren niet. Nu moet ik een bestelling doen van zo'n munt, die ik dus niet heb...
franciinaa » 23 okt 2016, 11:31 schreef:Ik snap ook niet hoe je die munten krijgt. De eerste keer kwam daar een aparte sim voor naar de werkplek, maar gisteren niet. Nu moet ik een bestelling doen van zo'n munt, die ik dus niet heb...
Ben er intussen achter dat je idd een bestelling met zo'n munt kan doen , maar wat gebeurt er als je ze opspaart , je kan er drie sparen...

Er komt iedere dag zo'n koerier met een munt langs , maar er is een tijd aan verbonden van 4 uur, zodra hij er is begint de tijd te lopen , mis je hem in die 4 uur dan komt hij pas de volgende dag weer , en in die tijd moet je ook de opdrachten volbrengen , anders heb je nog geen munt
Laatst gewijzigd door Annet op 23 okt 2016, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
molletje83 » 22 okt 2016, 15:36 schreef:Dit was mijn eerste prijs
Afbeelding

Deze muntjes bedoel je
Afbeelding
Die kan je volgens mij alleen krijgen door koerier te helpen
Was er inmiddels ook achter gekomen , maar bedankt dat je gereageerd heb...

Ik denk niet of ik er moeite voor ga doen ...ik kan in niv niet meer omhoog en .ik heb alles al uitgespeeld , en de prijzen kan ik dus ook zo wel kopen , zit nou niet echt op het puntje van m'n stoel voor een filmcamera
Annet » 23 okt 2016, 14:04 schreef:
franciinaa » 23 okt 2016, 11:31 schreef:Ik snap ook niet hoe je die munten krijgt. De eerste keer kwam daar een aparte sim voor naar de werkplek, maar gisteren niet. Nu moet ik een bestelling doen van zo'n munt, die ik dus niet heb...
Ben er intussen achter dat je idd een bestelling met zo'n mut kan doen , maar wat gebeurt er als je ze opspaart , je kan er drie sparen...

Er komt iedere dag zo'n koerier met een munt langs , maar er is een tijd aan verbonden van 4 uur, zodra hij er is begint de tijd te lopen , mis je hem in die 4 uur dan komt hij pas de volgende dag weer , en in die tijd moet je ook de opdrachten volbrengen , anders heb je nog geen munt
Ik heb er nu nog een...dus twee koerier s vandaag
En wat heb je nou aan die camera? Bij mij is nu ook de tijdklok korter dan hoelang de actie nog duurt. Vind het vreemd dat je die paarse punten moet gebruiken om iets eerder af te ronden ipv van die gele. En ook nog een stuk of 5 voor 50 minuten. Dat vind ik het ook niet waard