Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Met de nieuwste update van september kan je het centrumgebied vrijspelen waar momenteel enkel nog het ziekenhuis is. Om dit gebied vrij te kunnen spelen moet je eerst het treinstation Simstad Express gebouwd hebben en daarna de ontdekkingsmissie Simstad Express volbrengen. In dit topic kan je lezen hoe je de Simstad Express missie kan volbrengen.

Afbeelding

Beloningen
- Volbreng deze missie om toegang te krijgen tot het nieuwe centrumgebied van Simstad!
- Zorg dat je deze missie binnen de tijd afrondt om de conducteursoutfit voor peuters te verdienen!

Simstad Express Walkthrough
1. De spoorwegen bellen (48 seconden***, 54 seconden**, 1 minuut*)
2. Maak kennis met Thomas het Treinconducteurtje (15 minuten).
3. Naar veiligheidslessen vragen (klik op Thomas, 2 uren en 15 minuten).
4. Een boek lezen over treinen (8 uren en 30 minuten***, 9 uren en 30 minuten**, 10 uren en 45 minuten*).
5. Een tussendoortje vinden voor Thomas (koelkast, 1 uur en 50 minuten).
6. Naar veiligheidsles 1 vragen (5 minuten).
7. Enkel zitje demonstreren (bank, 10 uren***).
8. Naar veiligheidsles 2 vragen (5 minuten).
9. Stuur een Sim naar het park.
10. Bekijk de treindemonstratie (14 uren en 45 minuten). Klik op de speelgoedtreinset in het park.
11. Naar veiligheidsles 3 vragen (5 minuten).
12. Achter de gele lijn staan (16 uren en 45 minuten). Op de stoep voor de brievenbus van het huis van je Sim zie je de gele lijn.
13. Naar de treinsleutel zoeken (bed, 1 uur en 50 minuten***).
14. Excuses aanbieden aan Thomas (6 uren en 15 minuten).
15. Koekjes bakken voor Thomas (fornuis, 1 minuut).
16. Naar laatste les vragen (5 minuten).
17. Vasthouden oefenen (Thomas, 1 dag).
18. Leeftijd van Thomas raden (1 uur en 15 minuten). Thomas is 5.
19. Reis op de Simstad Express. Ga naar de kaart en klik op het treinstation.

Hierna is de missie voltooid en kan je het ziekenhuis gaan bouwen en je Sims daar laten werken in de nieuwe interactieve carrière.

Overzicht hoofdmissies en ontdekkingsmissies

Advertentie

Pingsim » 10 sep 2016, 21:00 schreef:Ik kan de treindemonstratie niet.
Ik klik dan op het wolkje maar dan gebeurt er niks. :?
Thomas de peuter treinconducteur moet er bij staan, als hij er niet bij staat moet je even terug gaan naar een kavel en dan weer naar het park. Dan zou hij er wel bij moeten staan :)
Ik heb een aantal dagen geleden de update gedownload. En ik kreeg als eerste de melding dat ik een ziekenhuis kon bouwen. Ik heb hier direct op geklikt en ben toen terug gegaan naar mijn Sims. Alleen nu een paar dagen verder, kan ik dus niet naar het ziekenhuis, omdat ik het treinstation nog niet heb laten bouwen. Iemand hier ook last mee? Kan ik op een of andere manier naar het centrum?
*Evel1en* » 11 sep 2016, 10:16 schreef:Ik heb een aantal dagen geleden de update gedownload. En ik kreeg als eerste de melding dat ik een ziekenhuis kon bouwen. Ik heb hier direct op geklikt en ben toen terug gegaan naar mijn Sims. Alleen nu een paar dagen verder, kan ik dus niet naar het ziekenhuis, omdat ik het treinstation nog niet heb laten bouwen. Iemand hier ook last mee? Kan ik op een of andere manier naar het centrum?
Je moet eerst het treinstation bouwen, voordat je met de missie van het ziekenhuis kunt beginnen.
Het was door een bug inderdaad mogelijk om eerst het ziekenhuis te bouwen, maar vervolgens is het niet mogelijk om de bouw af te ronden omdat je zonder het treinstation niet meer naar het nieuwe centrum kan. Helaas kan je dit momenteel niet zelf oplossen. Het beste kan je contact opnemen met EA Helpdesk of Firemonkeys. Hopelijk kunnen zij het dan snel voor je oplossen.
Elizaa2016 » 22 sep 2016, 12:46 schreef:Het duurt lang om te voltooien zeg...Thomas vasthouden 1 dag...pff! :-(
Ja klopt! Hadden ze best iets realistischer mogen maken :lol: iets van een paar minuten..