Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Ik heb nu bijna genoeg om de sauna te kopen. Die wil ik dan als eerste kopen, want die is het duurst.
Daarna de massagetafel en meditatiegedeelte nog.
Ben erg benieuwd of ik hem nu wel ga halen. Die groene edelstenen gaan zo ontzettend langzaam...

Advertentie

Janssen » 07 nov 2016, 12:19 schreef:Wat wel jammer is, ik speel het spa evenement voor het eerst. Het is denk ik nagenoeg onmogelijk om deze in zijn geheel af te ronden door alléén hard te werken (mijn sims dan :lol: )
Het evenement schreeuwd gewoon om inversteren van echt geld... maarja wat verwacht je van een "gratis" spel :cry:
Ik moet nog 3 items claimen namelijk de meditatie, massage tafel en super sauna om de spa te ontgrendelen
Heb hier nu nog 43.500 rode stenen, 39.000 blauwe en 61.500 groene stenen voor nodig, en dan nog even ruim 1000 bouw munten/stenen. En dan nog 7 dagen te gaan. Ben benieuw of ik het haal :? :? :?
Het moeilijkst wordt denk ik de groene. Gemiddeld 1600 stenen per "oogst" x 5=8000 per dag. Maal 7dagen is 56,000.....
Misschien toch maar de "regenboog oogster" kopen... :evil: :shock: :cry:
Hoezo 1600 per oogst x 5?
Ik kan maximaal 3 x oogsten per dag, zonder sp in te zetten. Vaak red ik er zelfs maar 2 x
franciinaa » 09 nov 2016, 21:57 schreef:
Janssen » 07 nov 2016, 12:19 schreef:Wat wel jammer is, ik speel het spa evenement voor het eerst. Het is denk ik nagenoeg onmogelijk om deze in zijn geheel af te ronden door alléén hard te werken (mijn sims dan :lol: )
Het evenement schreeuwd gewoon om inversteren van echt geld... maarja wat verwacht je van een "gratis" spel :cry:
Ik moet nog 3 items claimen namelijk de meditatie, massage tafel en super sauna om de spa te ontgrendelen
Heb hier nu nog 43.500 rode stenen, 39.000 blauwe en 61.500 groene stenen voor nodig, en dan nog even ruim 1000 bouw munten/stenen. En dan nog 7 dagen te gaan. Ben benieuw of ik het haal :? :? :?
Het moeilijkst wordt denk ik de groene. Gemiddeld 1600 stenen per "oogst" x 5=8000 per dag. Maal 7dagen is 56,000.....
Misschien toch maar de "regenboog oogster" kopen... :evil: :shock: :cry:
Hoezo 1600 per oogst x 5?
Ik kan maximaal 3 x oogsten per dag, zonder sp in te zetten. Vaak red ik er zelfs maar 2 x
Ik heb hem de eerste keer al gehaald , maar toen kwam er ook iedere keer na een bepaalde tijd , ik dacht 15 min , of uur , van die dingen boven hun hoofd , om te oogsten ...is dat nu niet meer dan , dan haal je het met gemak
franciinaa » 09 nov 2016, 21:57 schreef:
Janssen » 07 nov 2016, 12:19 schreef:Wat wel jammer is, ik speel het spa evenement voor het eerst. Het is denk ik nagenoeg onmogelijk om deze in zijn geheel af te ronden door alléén hard te werken (mijn sims dan :lol: )
Het evenement schreeuwd gewoon om inversteren van echt geld... maarja wat verwacht je van een "gratis" spel :cry:
Ik moet nog 3 items claimen namelijk de meditatie, massage tafel en super sauna om de spa te ontgrendelen
Heb hier nu nog 43.500 rode stenen, 39.000 blauwe en 61.500 groene stenen voor nodig, en dan nog even ruim 1000 bouw munten/stenen. En dan nog 7 dagen te gaan. Ben benieuw of ik het haal :? :? :?
Het moeilijkst wordt denk ik de groene. Gemiddeld 1600 stenen per "oogst" x 5=8000 per dag. Maal 7dagen is 56,000.....
Misschien toch maar de "regenboog oogster" kopen... :evil: :shock: :cry:
Hoezo 1600 per oogst x 5?
Ik kan maximaal 3 x oogsten per dag, zonder sp in te zetten. Vaak red ik er zelfs maar 2 x
2x800 jade per 3.5uur=1600 per "oogst" 4x3.5uur is 14uur. (Tussen 7.30 en 21.30) daarna de 9.5uur in de nacht... dat is ca. 5x1600 plus wat extra...
De kortste tijd heeft het grootste rendement....
Annet » 10 nov 2016, 13:04 schreef:
franciinaa » 09 nov 2016, 21:57 schreef:
Janssen » 07 nov 2016, 12:19 schreef:Wat wel jammer is, ik speel het spa evenement voor het eerst. Het is denk ik nagenoeg onmogelijk om deze in zijn geheel af te ronden door alléén hard te werken (mijn sims dan :lol: )
Het evenement schreeuwd gewoon om inversteren van echt geld... maarja wat verwacht je van een "gratis" spel :cry:
Ik moet nog 3 items claimen namelijk de meditatie, massage tafel en super sauna om de spa te ontgrendelen
Heb hier nu nog 43.500 rode stenen, 39.000 blauwe en 61.500 groene stenen voor nodig, en dan nog even ruim 1000 bouw munten/stenen. En dan nog 7 dagen te gaan. Ben benieuw of ik het haal :? :? :?
Het moeilijkst wordt denk ik de groene. Gemiddeld 1600 stenen per "oogst" x 5=8000 per dag. Maal 7dagen is 56,000.....
Misschien toch maar de "regenboog oogster" kopen... :evil: :shock: :cry:
Hoezo 1600 per oogst x 5?
Ik kan maximaal 3 x oogsten per dag, zonder sp in te zetten. Vaak red ik er zelfs maar 2 x
Ik heb hem de eerste keer al gehaald , maar toen kwam er ook iedere keer na een bepaalde tijd , ik dacht 15 min , of uur , van die dingen boven hun hoofd , om te oogsten ...is dat nu niet meer dan , dan haal je het met gemak
Ja, dat is nu nog wel zo. Maar ik zit niet de hele dag achter m'n spel. Als ik thuis ben, probeer ik elk uur die extra edelstenen te oogsten, bij die groene is dat 40 x2. Maar tijdens m'n werk, of 's nachts gaat dat al niet lukken helaas.
ik zal helaas niet veel meer winnen bij de spa...

de sp plant is 20 lp en voorheen was hij 5 lp... waardoor het lastiger wordt
ik vind 20 lp te duur...voor zo,n plant... ik heb nog wel het bubbelbad manicure kleedjes en de badjassen..en de voorwerpen van de community...maar met 0 sp wordt het lastig...ik ga er geen geld in steken...ik hoop dat de community balk het red...en de eerst volgende keer toch maar sp sparen :cry:
chantalle » 12 nov 2016, 11:04 schreef:ik zal helaas niet veel meer winnen bij de spa...

de sp plant is 20 lp en voorheen was hij 5 lp... waardoor het lastiger wordt
ik vind 20 lp te duur...voor zo,n plant... ik heb nog wel het bubbelbad manicure kleedjes en de badjassen..en de voorwerpen van de community...maar met 0 sp wordt het lastig...ik ga er geen geld in steken...ik hoop dat de community balk het red...en de eerst volgende keer toch maar sp sparen :cry:
Viel mij inderdaad ook al op dat die SP plant erg duur geworden is.
Ik moet nog steeds het meditatiegedeelte en massagetafel kopen. Voor meditatie heb ik nu genoeg, maar voor massagetafel nog niet. Wil die laatste dan met edelstenen halen en dan proberen het meditatiegedeelte met SP's.
Want anders haal ik hem weer niet...
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15