Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Misschien dat dit evenement nog eens herhaald gaat worden. De eerste keer was die in mei (2016) en de tweede keer in november. Dus misschien dat er over 6 maanden het evenement voor de derde keer komt. Hopelijk wordt het evenement dan niet nog lastiger gemaakt dan bij de eerste 2 keren.

Advertentie

Eliine_94 » 14 nov 2016, 11:24 schreef:Ik snap niet waarom je serieus nog 6 dagen krijgt om je prijzenpakketten te ontgrendelen... je kan niets meer gebruiken als je te weinig hebt.
Omdat je ze nog wel kan halen met SP's. Als je daar genoeg van spaart of koopt (vooral dat laatste hopen ze natuurlijk op) dan kun je de spullen alsnog ontgrendelen.
SeaWitch_Steffie » 13 nov 2016, 20:04 schreef:Ohhhhhhhh, nou kan ik in ieder geval dat meditatieding wel kopen en misschien haal ik het dan toch nog :D
Afbeelding
Hoe kan het dat het bij jou 500 munten zijn? Bij mij was die hoogste 125 en die andere waren ook allemaal lager. Moest soms zeker 4x draaien voordat ik het aantal 10 had.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15