Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Spa-evenement is weer begonnen. Joepie! :cry: ware het niet dat het evenement bij mij al meteen blijft hangen :roll:
Ik voldoe de eerste taak, zet zo'n kwartszaaistukje-grond maar het evenement geeft mij geen volgende taak. Deze 'herkent' niet dat ik de taak heb afgerond en over kan naar de volgende. Nog iemand dit probleem?

Advertentie

Hoop dat ik hem nu wel haal. Ben inmiddels 4 dagen bezig, en heb bijna genoeg edelstenen voor het meditatiegedeelte. Moet daarna de massagetafel en supersauna nog...
Probeer de hele tijd zo veel mogelijk sims (zoveel sims als mogelijk is) aan het edelstenen verzamelen te zetten
Yeeeees! Klaarrrrrrrrrr :D
Ik hoefde alleen de massagetafel en het spa-sjabloon (het huis dus) te ontgrendelen en dat ben ik nu aan het bouwennnnn :D Jammer genoeg nog wel 3 dagen wachten (als ik in de tussentijd niet ongeduldig wordt en het alsnog versneld wil ontgrendelen dmv LP :lol: ). Wil het huis denk ik nog wel uitbreiden en er misschien nog items aan toevoegen. Ik zie wel.
Ga in ieder geval ook nog wel door met stenen verzamelen om de community verder te helpen, want bij mij staat die balk daar pas net voorbij 'Heldere Weerspiegelingen'.

Wat gebeurd er trouwens met de overgebleven edelstenen en bouwmunten? Die kan ik nergens meer voor gebruiken/inzetten toch? Maar ze zijn wel van waarde voor de community als ik het goed heb...
Wat wel jammer is, ik speel het spa evenement voor het eerst. Het is denk ik nagenoeg onmogelijk om deze in zijn geheel af te ronden door alléén hard te werken (mijn sims dan :lol: )
Het evenement schreeuwd gewoon om inversteren van echt geld... maarja wat verwacht je van een "gratis" spel :cry:
Ik moet nog 3 items claimen namelijk de meditatie, massage tafel en super sauna om de spa te ontgrendelen
Heb hier nu nog 43.500 rode stenen, 39.000 blauwe en 61.500 groene stenen voor nodig, en dan nog even ruim 1000 bouw munten/stenen. En dan nog 7 dagen te gaan. Ben benieuw of ik het haal :? :? :?
Het moeilijkst wordt denk ik de groene. Gemiddeld 1600 stenen per "oogst" x 5=8000 per dag. Maal 7dagen is 56,000.....
Misschien toch maar de "regenboog oogster" kopen... :evil: :shock: :cry:

Afbeelding
Afbeelding
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15