Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Vandaag is het Simstad Spa-evenement gestart in De Sims FreePlay. Tijdens dit evenement kan je door het verzamelen van edelstenen allerlei nieuwe voorwerpen ontgrendelen waarmee je je eigen spa kan inrichten.

Bij het evenementenscherm zijn er 3 tabbladen:
Afbeelding
- dagelijkse doelen - door de dagelijkse doelen te voltooien kan je extra beloningen claimen. Probeer elke dag maximaal 1 prijs te claimen zodat je elke dag een nieuwe prijs kan claimen en je het dagelijkse doel om dit te doen kan halen.

Afbeelding
- persoonlijke voortgang - hier staat jouw voortgang bij het evenement. Nadat je genoeg edelstenen hebt verzameld worden nieuwe voorwerpen ontgrendeld. Als het evenement is afgelopen kan je geen edelstenen meer verzamelen. Koop dus alleen prijzen die je graag wilt of als je meer dan genoeg edelstenen hebt verzameld.

Afbeelding
- wereldwijde communityvoortgang - dit is de voortgang van alle spelers wereldwijd (het heeft dus geen zin om meer vrienden toe te voegen).

Je begint met een aantal korte opdrachten en de rest van het evenement zal je bezig zijn met edelstenen verzamelen (en de dagelijkse doelen volbrengen).
1. Verzamel wat edelstenen (10 seconden - 50 edelstenen).
2. Koop het Spabadjassenpakket (50 kwarts).
3. Gebruik een Muntbloemperk.
4. Check de voortgang van de community (bekijk het derde tabblad bij het evenementenscherm).
5. Voltooi de dagelijkse doelen.
6. Verzamel bonusedelstenen. Klik op het icoontje dat na een tijdje verschijnt boven het hoofd van een Sim die edelstenen aan het verzamelen is.
7. Ga verder met het verzamelen van edelstenen.


Tips
- Vergeet niet om je spel regelmatig op te slaan naar de cloud zodat je geen voortgang verliest bij problemen.
- Als je Sims bezig zijn met het verzamelen van edelstenen verschijnt er regelmatig een icoontje boven hun hoofd. Klik hierop voor bonusedelstenen.
Afbeelding

Advertentie

phpBB [video]

Deze glitch werkt gelukkig nog wel. De video gaat over het tropische eilandevenement, maar het werkt ook voor de edelstenen. :)

Rond 3:10 werkt het overigens iets anders als je op een tablet speelt. Je moet hier niet op de groene pijl drukken (aangezien je anders uit de koopmodus gaat), maar op de koopmodus-knop die je onderaan in het midden ziet.

Afbeelding
Schaapje » 04 mei 2016, 07:27 schreef:Aan die glitch waag ik me niet meer. Was helemaal misgegaan een tijdje terug :mrgreen: .
Dus ik hoop dat het allemaal gaat lukken zodat ik dat huis vrij speel. Lijkt me wel lastig. Gelukkig heb ik deze week vakantie :D .
Wat is er bij jou misgegaan dan? Ik heb m vorige keer ook gebruikt, omdat ik t niet zou halen, ging perfect bij mij!

En thx nefje! Dan heb ik iets verkeerd gedaan denk ik, want t lukte bij mij niet, zo nog maar eens proberen. Met 40 uur werken per week is t haast onmogelijk om alles te halen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15